Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از بستری بیش از ۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه یزد خبر داد.

«ابراهیم سلمانی» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همچنان پذیرش بیماران در بیمارستان‌های استان در یک شبانه‌روز سه‌رقمی است.

 سلمانی گفت: بستری‌های مشکوک به کرونا در استان یزد، امروز به ۵۸۰ تن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد، ۹۶ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضورداشته و خدمات دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به سیر افزایشی کرونا در استان اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته، ۱۱۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: از مردم خواهشمندیم بیماری کرونا را جدی بگیرند، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت و از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و حضور در سطح شهر جدا خودداری کنند.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: بستری های کرونا در یزد فوتی کرونا در یزد آمار بیماری کرونا در یزد کرونا در یزد ویروس کرونا شبستان یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد مشکوک به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ غذای سالم و آشنایی با غذاهای سنتی و بومی جشنواره غذای سالم با مشارکت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

وی ادامه داد: در این جشنواره از 10 نفر از شرکت کنندگان بر اساس نظر داوران تقدیر و هدایایی تقدیم شد

وی افزود: انتخاب غذای برتر با معیار تنوع گروه های غذایی، مصرف کم شکر و نمک و روغن بعنوان عوامل آسیب رسان، تزئین و طعم غذا انجام گرفت.

مهندس اکاتی با اشاره به اهمیت سلامت گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در ارتقاء سطح سواد تغذیه‌ای جامعه بسیار تاثیر گذار است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان