Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:10:10 GMT

۹۰۰ تن کالای تنظیم بازار در مهریز توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۰۴۵

۹۰۰ تن کالای تنظیم بازار در مهریز توزیع شد

سید محمدرضا حسینی‌منش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روغن، مرغ، برنج، شکر و میوه انواع کالاهای توزیعی بین مردم در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی بود.

وی ادامه داد: برای تنظیم بازار، قطع دست واسطه‌گران و تامین کالای مرغوب و مناسب برای مردم امسال نیز نسبت به توزیع اجناس ضروری شهروندان با همکاری اصناف اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان طی چند روز آینده به حد کافی نسبت به توزیع برنج، قند و شکر و مرغ یارانه‌ای توسط صنوف مختلف بین مردم اقدام صورت می‌گیرد.

حسینی‌منش بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهد هرگونه تخلف و احتکار می‌توانند مراتب را برای بررسی و برخورد قانونی به این اداره و تعزیرات حکومتی شهرستان اعلام یا با ۱۲۴ تماس بگیرند.

وی ۲۳ فروردین‌ماه جاری در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در حال حاضر روزانه چهار تا پنج تن گوشت مرغ در این شهرستان توزیع می‌شود، خواستار افزایش سهمیه شد.

حسینی‌منش افزود: مرغ سهمیه‌ای با قیمت مصوب روزانه با نظارت بازرسان و همکاری اتاق اصناف در  ۲۰ فروشگاه و مراکز شهری و روستایی توزیع می‌شود.

۸۷ درصد از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان یزد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند که این نسبت در مناطق شهری و روستایی کشورهای توسعه یافته ۶۰ به ۰ ۴ درصد است.

مهریز ۲ هزار و ۳۰۰ واحد صنفی دارد و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.   

برچسب‌ها مهریز یزد اصناف گوشت مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد اصناف مهریز یزد اصناف گوشت مرغ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز گفت: طی گشت و کنترل منطقه حفاظت شده کالمند، سه نفر شکارچی غیرمجاز توسط ماموران یگان این منطقه دستگیر شدند. 

روح الله زارع افزود: از متخلفان یک قبضه اسلحه گلوله زنی غیر مجاز جنگی بی بی کلاش، آثار شکار یک راس کل وحشی، چاقو و دیگر ادوات شکار کشف شد. 

وی خاطرنشان ساخت: پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • بازار مهریز زیر ذره بین بازرسان
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان