Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@10:27:02 GMT

کیهان خواهان حمله به تاسیسات اتمی دیمونای اسرائیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۰۶۷

کیهان خواهان حمله به تاسیسات اتمی دیمونای اسرائیل شد

روزنامه کیهان خواستار مقابله به مثل در برابر خرابکاری نطنز و "انجام اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی رژیم صهیونیستی" شد.

به گزارش عصر ایران، روزنامه کیهان یادداشت روز خود را با عنوان "مذاکره علیه منافع ملی!" به نقد رویکرد دولت در برابر حمله اسرائیل به تاسیسات نطنز اختصاص داد و خواهان حمله نظامی به تاسیسات هسته ای اسرائیل در دیمونا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدالله زارعی در بخشی از این یادداشت نوشت: "... پاسخ اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی ایران، انجام اقدام عملی علیه تأسیسات اتمی رژیم صهیونیستی است. نه اینکه ما استفاده از حقوق و صلاحیت‌های داخلی را به عنوان واکنش ایران به اعمال دشمنی اسرائیل سند بزنیم. متأسفانه رئیس‌جمهور با طرح این مسئله که پاسخ ما نصب موتورهای نسل 6 و آغاز غنی‌‌سازی 60 درصد است، در واقع اعلام کرد اقدام متقابلی علیه اسرائیل در کار نخواهد بود! این پالس غلط می‌تواند منشأ اقدامات ضدامنیتی جدید دشمنان علیه تأسیسات حساس و افراد متخصص ایرانی باشد."

"البته جمهوری اسلامی دست‌بسته نیست و پاسخ متناسب را دنبال می‌کند. نظر این قلم این است که براساس فرمول «چشم در برابر چشم» و «تهدید متقابل و هم‌طراز»، در پاسخ به حادثه نطنز، ایران باید اقداماتی را علیه تأسیسات «دیمونا»ی اسرائیل به اجرا بگذارد چرا که واکنش در هیچ سطح دیگری هم‌طراز و بازدارنده نخواهد بود. واکنش ایران باید اولاً داخل رژیم اسرائیل و ثانیاً تأسیسات هسته‌ای آن را هدف قرار دهد."

لینک کوتاه: asriran.com/003GqF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: علیه تأسیسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اسرائیلی : موشک ایران به تاسیسات اتمی اسرائیل اصابت کرد/ 84 درصد حملات ایران دفع شد نه 99 %

یک روزنامه اسرائیلی نوشت موشک های ایران در حمله اخیر به تاسیسات هسته ای دیمونا اسرائیل هم اصابت کردند.

به گزارش عصرایران، روزنامه اسرائیلی معاریو به نقل از کارشناسان نوشت: در حمله اخیر، 84 درصد از حملات هوایی ایرانی دفع شد و نه 99 درصد که از سوی سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام شد.

 

تاسیسات دیمونا اسرائیل



این روزنامه افزود: عکس های ماهواره ای نشان می دهد حداقل یکی از ساختمان های تاسیسات هسته ای دیمونا اسرائیل مورد اصابت موشک های ایران قرار گرفت. همچنین دو اصابت نیز در اطراف تاسیسات هسته ای رخ داد.

معاریو ادامه داد: فیلم های موجود از پایگاه هوایی نیواتیم در جنوب اسرائیل (صحرای نقب) نشان می دهد 4 اصابت مربوط به برخورد موشک های ایرانی هستند و نه سقوط لاشه موشک های دفاع هوایی اسرائیل.
همچنین در نتیجه بررسی فیلم ها به نظر می رسد 5 اصابت موشک های ایران در پایگاه هوایی رامون اسرائیل رخ داده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: پاسخ ما به ماجراجویی اسرائیل شدید خواهد بود
  • نیروگاه اتمی اسرائیل در حمله ایران آسیب دید | واکنش فوری به ادعای یک روزنامه اسرائیلی
  • شناسایی مراکز هسته ای اسرائیل از سوی ایران /دست ها برای شلیک موشک‌های قدرتمند روی ماشه است /به هر اقدامی، حتما و قطعا پاسخ می دهیم
  • روزنامه اسرائیلی : موشک ایران به تاسیسات اتمی اسرائیل اصابت کرد/ 84 درصد حملات ایران دفع شد نه 99 %
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • پاسخ مرندی به استفاده از سلاح هسته‌ای علیه اسرائیل
  • اگر اسراییل پاسخ بدهد واکنش ایران شدیدتر خواهد بود
  • مدیر کل آژانس اتمی: حمله به تاسیسات هسته ای کشورها یک اشتباه وحشتناک است که تبعات بسیار جدی دارد/ از طرف های درگیر ( ایران و اسرائیل) خواستیم که خویشتن داری نشان دهند
  • نگرانی گروسی از احتمال حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران
  • واکنش سید محمد خاتمی به عملیات سپاه علیه اسراییل