Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:13:29 GMT

۱۷ واحد صنفی متخلف سلامت در خراسان شمالی پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۰۸۰

۱۷ واحد صنفی متخلف سلامت در خراسان شمالی پلمپ شد

غلامرضا عوض زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : علاوه بر آن ۶۲  واحد صنفی در این استان نیز به دلیل بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی  تذکر کتبی دریافت کردند که در صورت تکرار این واحدها نیز پلمپ خواهد شد.
وی اضافه کرد : با توجه به قرارگیری شهرستان بجنورد در وضعیت الگوی رنگ بندی قرمز کرونایی براساس دستورالعمل ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تمام مشاغل سطح دو ، سه و چهار در این شهرستان تا اطلاع ثانونی تعطیل است و  صرفا مشاغل سطح یک حق فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عوض زاده اظهارداشت : هرگونه فعالیت واحدهای صنفی و مشاغل سطح دو ، سه و چهار در مرکز استان ممنوع است و با متخلفان سلامت نیز طبق قانون برخورد خواهد شد که پلمپ واحدهای صنفی یکی از برخوردهای قانونی است.
وی واحدهایی که چند روز گذشته بیشترین بی توجهی را به دستورالعمل های بهداشتی داشتند را مربوط به  نمایشگاه داران خودرو، واحدهای آموزش راهنمایی و رانندگی، فروشندگان پوشاک، کیف و  کفش اعلام کرد.
تشدید برخورد با متخلفان سلامت 
فرماندار شهرستان بجنورد گفت:  با توجه به روند صعودی آمار بیماران کرونایی در سطح استان به خصوص شهرستان بجنورد  برخوردهای قانونی با اصناف و متخلفان سلامت از ۲۸ فروردین ماه جاری تشدید می شود و صرفا به تدکر کتبی و  پلمپ واحد صنفی اکتفا نخواهد شد.
عوض زاده اظهارداشت :  واحدهای صنفی که مخل سلامت تشخیص داده شوند، و نسبت به دستورالعمل های بهداشتی بی توجهی باشند، ضمن پلمپ واحد صنفی برای برخورد به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد:  علاوه بر برخورد برخورد با اصناف متخلف، روسای اتحادیه هم باید پاسخگوی بی توجهی کسبه به محدودیت های کرونایی باشند و تامین و صیانت از سلامت شهروندان خط قرمز ستاد استانی و شهرستانی کروناست.
آماده باش بیمارستان تامین اجتماعی 
فرماندار شهرستان بجنورد با اشاره به روند صعودی آمار بیماران کرونایی و احتمال پر شدن تخت های ویژه برای بستری این بیماران گفت: بیمارستان تامین اجتماعی مرکز استان نیز برای پذیرش این بیماران به حالت آماده باش درآمد.
عوض زاده اظهارداشت : اگرچه تاکنون هیچ بیمار کرونایی برای بستری به این بیمارستان اعزام نشد، ولی با احتمال پرشدن تخت های بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهر بجنورد به عنوان یکی از بیمارستان جایگزین بستری بیماران کرونایی،  به حالت آماده باش در آمد.
براساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی هم اکنون ۳۹۰ بیمار مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه در هفت شهرستان از هشت شهرستان استان خراسان شمالی بستری هستند و در یک هفته گذشته ۲۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این بیمارستان ها جان خود را از دست دادند.
هم اکنون از هشت شهرستان استان خراسان شمالی ، پنج شهرستان در وضعیت قرمز و دو شهرستان نارنجی و راز و جرگلان به عنوان شهرستان مرزی در وضعیت زرد قرار دارد.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا سلامت خراسان شمالی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری ستاد ملی مقابله با کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا سلامت بجنورد ویروس کرونا سلامت خراسان شمالی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور شهرستان بجنورد خراسان شمالی واحد صنفی عوض زاده بی توجهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی، استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ "چریش" یکی از این سبزی های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گياه چریش چندين برگ دارد كه مانند سبزي تره قسمت انتهايي آن در غلافي سفيدرنگ پيچيده شده‌ است.

گياه چريش در فصل بهار در همه سبزی فروشی ها عرضه مي شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاييان با استفاده از اين گياه آشي موسوم به آش چريش و ناني به نام نان چريشي درست مي‌كنند.

آش چريشي مخلوطي از حبوبات، بلغور و گياه چريش است و نان چريشي نيز با استفاده از خمير، زردچوبه، سيب زميني، پياز، روغن حيواني و گياه چريش در تنور پخته مي‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد