Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مهندس سید راشد جزایری در تشریح این خبر گفت: به دنبال آغاز طرح ملی واکسیناسیون علیه بیماری کووید_۱۹ در چهارمحال و بختیاری، تا  ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در مجموع ۶ هزار ۴۴۲ دز واکسن کرونا با اولویت کادر درمان، سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای توزیع و تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این تعداد ۴۰۵۳ دوز برای کادر درمان، ۱۲۸۵ دوز برای کادر بهداشت، ۲۸۲ دوز برای پرسنل فوریتهای اورژانس، ۱۹۱ دوز برای جانبازان بالای ۵۰ درصد،۱۶۰ دوز برای سالمندان، ۴۵۷ دوز برای افراد دارای بیماری زمینه ای و بیماران ‌خاص، ۱۳ دوز برای پرسنل آرامستان ها و یک دوز برای پاکبانان در نظر گرفته شد.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات کلیات سند ملی واکسیناسیون کشور مراحل توزیع واکسن کرونا در استان چهارمحال و بختیاری انجام و طبق برنامه ستاد کرونا به گروه‌های مشخص واکسن تزریق شده است.

۴۶

کد خبر 1505641

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه از روز جمعه ۳۱ فروردین در استان آغاز و تا روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ادامه دارد.
چراغپور افزود: در خصوص رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید در استان و آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها و لغزندگی سطح جاده‌ها هشدار داد.
وی توصیه کرد مردم از توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها و فعالیت کوهنوردی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)