Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@23:00:46 GMT

معرفی یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۲۲۹

معرفی یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد تهران

در این مطلب قصد داریم مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا واقع در خیابان فرشته تهران را به شما معرفی کنیم.

به گزارش برنا، پیدا کردن مرکز لیزر موهای زائد خوب، کار آسانی نیست. ما در این مطلب قصد داریم مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا واقع در خیابان فرشته تهران را به شما معرفی کنیم.

امروزه یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد به خصوص بانوان؛ خلاص شدن از شر موهای زائد است و برای همین دست به اقداماتی مانند لیزر موهای زائد می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیزر یک پرتوی نوری است که از انرژی بسیار بالایی برخوردار است و ویژگی ‌های فیزیکی خاصی دارد. لیزر ها در پزشکی، استفاده زیادی دارند و به گونه ای طراحی شده اند که بدون اثر گذاشتن روی دیگر قسمت‌ های پوست و بدن؛ تمام موهای زائد را حذف کنند.

لیزر موهای زائد را می‌ توانید در هر نقطه ‌ای از بدن استفاده کنید و برای‌ کاهش مؤثر یا حذف موهای زائد؛ باید یک دوره‌ درمانی 4 تا 6 جلسه با فاصله 1 ماه را تکمیل کنید. برای حذف موهای زائد؛ لیزر های مختلف زیادی استفاده می شوند اما فناوری الکساندریت از جمله پر کاربرد ترین و جدیدترین لیزر ها برای حذف موهای زائد است.

توجه داشته باشید اگر لیزر کردن موهای زائد توسط متخصصین این کار انجام نشود؛ می تواند عوارض متعددی را برای تان به وجود آورد. اما در مرکز تخصصی لیزر موهای زائد دکتر مصطفی مهدوی نیا ؛ با ایمنی کامل، تجربه کافی، این کار را انجام می دهند و می توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

کاربرد هر یک از این دستگاه ها نیز با یک دیگر متفاوت هستند، اما در کل برای حذف کردن موهای زائد به شکی طراحی شده اند که پیاز مو را داغ کنند و موجب آسیب رساندن کنترل شده به فولیکول ‌ها شوند. فولیکول‌ ها در واقع؛ ارگان های کوچکی هستند که درون پوست جای گرفته اند و موهای بدن را می ‌سازند. در نتیجه با آسیب رساندن به فولیکول و پیاز مو؛ رشد مو های زائد برای همیشه متوقف می‌ شود. از این رو می توان گفت؛ لیزر کردن می ‌تواند؛ بین 70 تا 90 درصد موهای زائد را به طور دائم از بین ببرد و موجب کاهش دائمی موهای زائد شود.

کدام قسمت های بدن را می توان لیزر موهای زائد کرد؟

شما می توانید بدون هیچ مشکلی؛ چانه، پیشانی، خط مایو، پشت لب، شقیقه ها، روی فک، گونه ها، غبغب، روی باسن، گردن، سینه، گوش ها، اطراف و روی زانو، وسط سینه، خط ناف، شکم، ساق ها، انگشتان، کل دست ها، ران ها، بیکینی، صورت، کمر و شانه های خود را لیزر کنید و به راحتی از شر موهای زائد خلاص شوید.

نکات ضروری و مهم در خصوص به حداقل رساندن خطرات و عوارض لیزر موهای زائد اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب کردن یک کلینیک مناسب است. دقت داشته باشید که اپراتور های مرکز؛ از دانش و تجربه کافی کار با دستگاه های لیزر، برخوردار باشند. همه خدماتی که برای حذف موهای زائد ارائه می شود؛ باید زیر نظر پزشک حرفه ای و متخصص باشد. توصیه می شود از لیزر مناسب با رنگ پوست خودتان استفاده کنید. از جدید ترین دستگاه های لیزر بهره ببرید زیرا این دستگاه های به روز؛ معمولاً موثرتر هستند. پس از انجام دادن لیزر؛ به هیچ عنوان در معرض نور آفتاب مستقیم قرار نگیرید. اگر لیزر صورت انجام دادید؛ در حین بیرون رفتن از خانه حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. به هیچ عنوان از کرم های برنزه استفاده نکنید. بعد از انجام دادن لیزر؛ از سایر روش‌ های حذف موهای زائد مانند بند انداختن، اپلاسیون و وکس، خودداری کنید. حداقل تا 3 روز بعد از لیزر، از اسکراب ها و کیسه کشیدن بپرهیزید. برای بهتر نتیجه گرفتن از لیزر، تا 2 روز از فعالیت های ورزشی، رفتن به سونا و جکوزی، حمام آب داغ و... خودداری کنید. فراموش نکنید که ناحیه مورد نظر تان را پیش از لیزر بتراشید. حتما از عینک محافظی که به شما داده می شود، در حین لیزر استفاده کنید.

هزینه لیزر موهای زائد و علت ارزانی برخی مراکز

هزینه‌ کلی لیزر به تعداد دفعات مراجعه و قسمت هایی که می ‌خواهید لیزر کنید؛ بستگی دارد. همچنین نوع دستگاه نیز می ‌تواند در تعیین هزینه لیزر موثر باشد زیرا؛ این دستگاه ها از ایمنی بیشتری برخوردار هستند. همچنین خدماتی که در کلینیک شما دریافت می‌کنید از جمله عوامل تعیین کننده قیمت است.  

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص لیست قیمت ‌های مربوط به لیزر موهای زائد در مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا به دست آورید؛ می‌توانید با شماره‌های ۲۲۶۵۴۵۸۰ الی ۸۵ تماس حاصل فرمایید.

لیزر موهای زائد چه مزایایی دارد؟ بدون عارضه؛ اثر بخشی فوق العاده؛ بدون درد؛ بدون نیاز به بستری شدن؛ خلاص شدن به صورت دائم از دست موهای زائد؛ درگیر نشدن پوست؛ جواب دهی سریع؛ ایجاد نشدن زخم و تغییر رنگدانه؛ در چه صورت نباید لیزر موهای زائد را انجام داد؟ در صورت وجود برخی از بیماری ها؛ وجود اختلالات هورمونی؛ مصرف کردن دارو های خاص؛ برنزه بودن؛ سابقه گوشت اضافه در محل عمل؛ افراد باردار؛ داشتن سابقه تبخال به صورت مکرر؛ وجود داشتن تاتو و خال در محل لیزر؛ داشتن عفونت؛ مصرف کردن ایزوترتینویین. یکبار مرکز لیزر خود را انتخاب کنید و آن را عوض نکنید

بهتر است قبل از هر کاری، یک کلینیک مناسب را انتخاب کنید که در آن علاوه بر رعایت بهداشت از جدید ترین دستگاه‌ها نیز استفاده کنند. کلینیکی که انتخاب می‌کنید؛ باید دارای یک محیط آرام و دوستانه باشد تا هیچ استرسی به شما وارد نشود و بتوانید با آرامش کارتان را انجام دهید. همچنین از داشتن تجربه و مهارت متخصص لیزر خود اطمینان حال کنید. با توجه به اینکه متدهای این کلینک‌ها و مراکز با یکدیگر متفاوت هستند بهتر است یک مرکز را ابتدا به درستی انتخاب کنید و در طول مدت درمان آن را عوض نکنید تا نتیجه بهتری بگیرید. پس سخت‌گیری‌های خود را در انتخاب اولیه به خرج دهید و پس از انتخاب بروی تصمیم خود مصمم بمانید.

چه کسانی می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟

قابل ذکر است که همه افراد اعم از زنان و مردان می ‌توانند؛ برای تمام قسمت ‌های بدن خود از لیزر حذف موهای زائد استفاده کنند. البته این نکته مهم را در نظر بگیرید که هر چقدر رنگ موها تیره ‌تر باشد؛ لیزر تأثیر بیشتری بر روی آن دارد و فرد برای استفاده از آن باید حداقل 12 سال سن داشته باشد.

بهتر است قبل از هر چیزی؛ حتماً در مورد مرکز مورد نظرتان تحقیقات کامل را انجام دهید. هرچند که لیزر کردن موهای زائد، روشی ایمن برای حذف شدن مو است اما ایمنی و کم عارضه بودن آن بستگی به این دارد که به دست چه کسی انجام شود.

فراموش نکنید که معمولاً لیزر را اپراتور انجام می ‌دهد، اما آن اپراتور می‌بایست تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و این اقدام زیرنظر یک پزشک متخصص انجام شود. اپراتور با تجربه در اجرای لیزر مهارت بیشتری از پزشک دارد اما می‌بایست اقدامات خود را با پزشک بصورت مستمر و مستقیم بررسی کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، کسب اطلاع از قیمت‌ یا دریافت نوبت می‌توانید با شماره‌های ۲۲۶۵۴۵۸۰ الی ۸۵ تماس حاصل فرمایید یا با سایت مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیزر موهای زائد حذف موهای زائد موهای زائد موهای زائد استفاده کنید دستگاه ها برای حذف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند

سید محمد موسوی با اشاره به تعداد مراکز درمانی منطقه ۱۱ تهران گفت: در منطقه ما، بیش از ۲۰ بیمارستان و مرکز درمانی وجود دارد و سرانه آموزشی و درمانی ما زیاد است.

وی با اشاره به بافت قدیمی این منطقه افزود: از آنجایی که این منطقه از مناطق قدیمی و پرجمعیت پایتخت است؛ متأسفانه اکثر ساختمان‌های موجود، مشکلات ایمنی دارند. برخی از ساختمان‌ها خیلی مشکل دارند و برخی ساختمان‌ها هم مشکلات کمتری دارند.

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: از مدتی پیش، بازرسی تک تک ساختمان‌های مراکز درمانی آغاز شده و همکاران من از ساختمان‌ها بازرسی می‌کنند تا با شناسایی و رفع مشکلات، ضریب ایمنی این مراکز درمانی و در مجموع کل منطقه را بالا ببرند.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا در بازدید از مراکز درمانی اعم از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، این مراکز با مشکلی مواجه هستند؟ گفت: آتش نشانی در زمینه بازدید و بررسی از این مراکز هیچ مشکلی ندارد. همچنین ساختمان‌های تحت نظر شهرداری نیز با آتش نشانی در این زمینه همکاری دارند؛ زیرا آتش نشانی جزئی از شهرداری است؛ اما برخی مالکان ساختمان‌های شخصی یا برخی مراکز و ارگان‌های دولتی ممکن است اجازه این کار را ندهند.

وی افزود: عوامل آتش نشانی هر جا که بخواهند به ساختمان‌های مدیریت شهری ورود کنند؛ نه تنها هیچ مانعی وجود ندارد؛ بلکه ما استقبال هم می‌کنیم.

شهردار منطقه ۱۱ تهران ادامه داد: متأسفانه برخی از مردم و سازمان‌ها اجازه بازدید‌های ایمنی را به آتش نشانی نمی‌دهند و این مسئله تخصصی باید در قانون دیده شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • فیلم| سیل در بزرگراه «شیخ زائد» دبی ​
  • ثبت بهترین شاخص هوا در مناطق ۴ و ۲۲ تهران
  • وضعیت بزرگراه شیخ زائد دبی بعد از بارندگی! | از ترافیک سنگین تا خودروهای شناور در آب | ببینید
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود