Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش ایرنا به نقل از واحد مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان ، " گستوسیس یانکائوسکاس " سفیر اتحادیه اروپا در باکو در این ارتباط به وزارت  امور خارجه جمهوری آذربایجان  احضار و مراتب اعتراض این کشور به وی ابلاغ شد .

  به نظر سفیر اتحادیه اروپا رسانده شد ، نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور قفقاز جنوبی نباید اقداماتی را انجام دهد که واقعیتهای جدید منطقه را پس از پایان درگیری ها  در نظر نمی گیرد و صلح شکننده را تهدید می کند و انتظارات نامعقولی را به طرف مقابل می دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان همچنین اعلام کرد که  چنین اقدامات نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور قفقاز جنوبی موجب تضعیف اعتماد طرف آذربایجانی نسبت به وی می شود .

  برخی رسانه های جمهوری آذربایجان روز گذشته به نقل از منابع ارمنی از دیدار ۱۴ آوریل ( ۲۵ فروردین ماه ) جاری "تویوو کلار" نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور قفقاز جنوبی با " داوید بابایان " وزیر امور خارجه جمهوری خودخوانده قره باغ کوهستانی در ایروان ، خبر دادند .

برچسب‌ها اتحادیه اروپا مناقشه قره باغ جمهوری آذربایجان باکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا مناقشه قره باغ جمهوری آذربایجان اتحادیه اروپا مناقشه قره باغ جمهوری آذربایجان باکو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان

ایتنا - اروپایی‌ها، به‌ویژه ایرلندی‌ها، نگران فرزندان خود هستند که مصرف‌کنندگان افراطی گوشی‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی از همه نوع هستند.
اروپایی‌ها، به‌ویژه ایرلندی‌ها، نگران فرزندان خود هستند که مصرف‌کنندگان افراطی گوشی‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی از همه نوع هستند.

به گزارش ایتنا، ایرلند که مدت‌ها به دلیل مزایای مالیاتی خود بهشت ​​غول‌های دیجیتال اروپایی بوده است، در جامعه‌ای بسیار بهم پیوسته با مشکلات ناشی از هوش مصنوعی مواجه است.

در زمانی که ماحصل توسعه هوش مصنوعی،  فشار زیادی بر دولت‌ها است، اروپا در حال تصویب رسمی قوانین سختگیرانه مربوط به هوش مصنوعی است.

بر اساس آنچه رادیو RFA فرانسه گزارش داد، پارلمان اروپا متن نهایی این مقررات را یک ماه پیش تصویب کرد و تصویب شورا به هفته‌های آینده موکول می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان در نیویورک
  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند