Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:49:10 GMT

ارتش مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۶۵۱

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، ارتش را مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت دانستند و از اقدامات و خدمات نیروهای دلاور ارتش تقدیر کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی و دکتر علی زینی وند به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، مظهر تجلیل از غیورمردانی است که در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و عزت و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارتش قهرمان با خودباوری، خوداتکایی و نوآوری، پشتوانه ای امین و مقتدر برای حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت ایران و ملت های منطقه است.

ارتش علاوه بر ایفای رسالت بزرگ و ارزشمند خود، در مواقع حساس و ضروری، به ویژه در حوادث طبیعی در خدمت و کنار مردم بوده و در کمک رسانی به آسیب دیدگان و جلب رضایت پروردگار، با همتی مضاعف وارد عرصه می شود.

رویکرد مردمی، اجتماعی و بنیه تاکتیکی و حرفه‌ای ارتش از افتخارات نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

ارتش با نیروها و  ساختار، دانش و تجهیزات حرفه ای پشتیبان محکمی برای نظام بوده و رویکرد مردمی و اجتماعی ارتش در بحران‌های مختلف مشهود است.

 اینجانبان از خدمات فرماندهان و نیروهای ارتش در تامین امنیت استان، کمک به مقابله با ویروس کرونا، لایروبی رودخانه‌ها، کمک های مومنانه و رویکردهای اجتماعی قدردانی می کنیم و  ۲۹ فروردین ماه را به خانواده معزز شهدا و جانبازان عزیز و حماسه آفرینان ارتش به ویژه نیروهای ارتشی مستقر در استان کرمان تبریک می گوییم.

توفیق تمامی مدافعان حریم امن جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)  از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند

استاندارکرمان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روز ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج به نمایش گذاشته شد

دریافت 41 MB کد خبر 6080932

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در سیستان و بلوچستان
  • پورابراهیمی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج به نمایش گذاشته شد
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است