Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برای کنترل کرونا باید دست به دست هم دهیم، افزود: تا آخر این هفته ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر واکسینه می‌شوند و اگر ۷ -۸ میلیون واکسن وارد کرده و به گروه‌های حساس و پرخطر هم تزریق کنیم اطمینان خاطر بیشتری ایجاد می‌شود.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهارداشت: غیر از کنترل سفر‌های بین شهری، سفر‌های درون شهری و تعداد افراد درون خودرو‌های شخصی نیز باید برای رعایت دستورات بهداشتی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه برای کنترل کرونا باید دست به دست هم دهیم، افزود: نباید تریبونی داشته باشیم که آرامش را به هم بزند. تریبون‌ها باید آموزش، آرامش و هشدار‌های بهداشتی لازم را به مردم بدهند تا به نقطه مطلوب کنترل بیماری کرونا برسیم.

روحانی با تاکید بر رعایت تجربیات کنترل و درمان بیماری کرونا طی سه پیک گذشته عنوان کرد: استان‌ها در ابتلاء به کرونا  وضعیت شبیه به هم ندارند. بسیاری از استان‌ها هنوز به نقطه پیک نرسیدند، برخی هم در مسیر پیک بالاتر هستند و برخی از استان‌ها وضعیت بهتری دارند، ولی در مجموع همه باید دستورات و پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

رئیس جمهور درباره واکسن کرونا عنوان کرد: ما باید به فکر تولید واکسن برای سال‌های بعد و نیز به صورت انبوه باشیم تا از این مشکل عبور کنیم. روزی که ما رفتیم از روسیه و چین واکسن تهیه کنیم در فضای مجازی جوسازی‌هایی صورت گرفت و برخی گفتند، اگر واکسن روسی یا چینی بخرند ما نمی‌زنیم، حال همان افراد می‌گویند چرا واکسن چینی نخریدید.

وی گفت: تا آخر این هفته ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر واکسینه می‌شوند و اگر ۷ -۸ میلیون واکسن وارد کرده و به گروه‌های حساس و پرخطر هم تزریق کنیم اطمینان خاطر بیشتری ایجاد می‌شود. در همین ماه‌های باقی مانده دولت، هزار‌ها تخت بیمارستانی آماده می‌شود و برای آن تزریق مالی صورت می‌گیرد، برای اینکه با راحتی بیشتر این هفته‌های سخت را بگذرانیم.

بیشتر بخوانید:  رئیس جمهور فرارسیدن روز ملی سوریه را تبریک گفت

تکمیل می شود 

برچسب ها: حسن روحانی رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس

مرکز تحقیقات و فناوری دو شرکت فعال در حوزه تولید واکسن های پلی ساکاریدی و ایمپلنت های ارتوپدی با حضور معاون اول و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در پارک فناوری پردیس افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از مدیران و فناوران پارک، ساختمان دو شرکت جدید در پارک فناوری پردیس افتتاح شد.

یکی از این شرکت‌ها، شرکت رهپویان فناور صادق است که در سال ۱۳۹۸ با هدف تولید محصولات زیست فناورانه و واکسن‌های پلی ساکاریدی شامل هیب، پنوموکوک و مننژیت فعالیت خود را آغاز کرد. فاز اول ساختمان این شرکت در پارک فناوری پردیس حدود ۱۵۰۰ متر مربع شامل آزمایشگاه، واحد تولیدی و اداری می‌باشد.

در مرکز تحقیقات این شرکت که عصر سه شنبه مورد بهره برداری قرار گرفت، دو واکسن در مرحله مطالعات انسانی بوده و انتظار می‌رود که پس از انجام مطالعات لازم، در نیمه دوم سال، این دو واکسن پس از اخذ محوز‌های لازم وارد بازار شود.

افتتاح نخستین مرکز شتابدهی و هم آفرینی حوزه سلامت با مجوز معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در شرکت رهپویان فناور صادق از دیگر برنامه‌های این بازدید بود. این مرکز در راستای حمایت از استارتاپ‌های حوزه سلامت فعالیت خواهد داشت.

دیگر شرکت دانش‌بنیانی که افتتاح شد در حوزه تولید ایمپلنت‌های ارتوپدی مانند پیچ، پلک و نیل‌های اینترلاک به عنوان تثبیت کننده داخلی در درمان شکستگی‌ها فعالیت می‌کند.

محصولات این شرکت علاوه بر توزیع در بیش از ۱۵۰ مرکز پزشکی در داخل کشور به کشور‌های آلمان، سوئد، مالزی و... نیز صادر شده است.

دیگر خبرها

  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم