Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه رژیم صهیبونیستی در سخنانی گفت که این رژیم هر آنچه لازم باشد برای جلوگیری از تلاش‌های تهران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای انجام خواهد داد.

 «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی به اقدام اخیر ایران در آغاز غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم واکنش نشان داد.

وی که برای گفت‌وگوهایی به قبرس رفته بود،‌ در جمع روزنامه نگاران گفت:‌ «اسرائیل آماده است تا هر آنچه لازم باشد برای جلوگیری از تلاش‌های تهران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای انجام دهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که برنامه هسته‌ای ایران صرفا با اهداف صلح آمیز پیگیری می‌شود و بر اساس فتوای رهبر جمهوری اسلامی ایران، ساخت سلاح هسته‌ای حرام است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز بارها در بازدید از سایت‌های هسته‌ای ایران، هیچگونه انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران را گزارش نکرده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح هسته‌ای در منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید و این رژیم تا کنون اجازه بازرسی از تاسیسات هسته‌ای خود را به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نداده است.

بر اساس برخی گزارش‌ها، رژیم صهیونیستی ده‌ها کلاهک هسته‌ای در زرادخانه خود نگهداری می‌کند و این رژیم از پیوستن به پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی خودداری می‌کند.

ایران یکی از اعضای پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی بوده و بارها از معیارهای دوگانه سازمان‌های بین‌المللی در عدم رسیدگی به تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی انتقاد کرده است./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سلاح هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

"اسحاق هرتزوگ" رییس رژیم صهیونیستی با تکرار ادعا‌های این رژیم درباره وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، نسبت به تولید تسلیحات هسته‌ای توسط ایران هشدار داد.

خبرگزاری دپ‌آ آلمان گزارش داد که هرتزوگ در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد مدعی شد: مشخصا، بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات در جهان، تمایل ایران برای بمب است.

ادعای هرتزوگ در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی با وجود عضو نبودن در معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای (ان‌پی‌تی) بزرگ‌ترین زرادخانه اتمی در منطقه را دارد.
مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در برنامه دفاعی ایران ندارد و ماهیت برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

رییس رژیم صهیونیستی خواستار اقدام جهانی علیه ایران در این زمینه، در صورت نیاز شد.

او بدون اشاره به فعالیت تخریبی رژیم صهیونیستی توسط برخی ریزبالگرد‌ها در روز‌های اخیر در ایران که مقامات ایران آن را بی‌اهمیت تلقی کرده و پدافند دفاع هوایی نیز با موفقیت توانست با آن مقابله کند، گفت که در "بازی شطرنج سیاست جهانی موضوع این است که مسئولانه و با خویشتن‌داری عمل کنیم. "

رییس رژیم صهیونیستی که تا کنون، علنا درباره این اقدام در ایران اظهار نظر نکرده است، با اشاره به این موضوع گفت: فکر می‌کنم بهترین کار این است که برای همه نامعلوم باشد.

هرتزوگ با نادیده گرفتن نقش ثبات‌زدای رژیم صهیونیستی در امنیت و ثبات منطقه به واسطه دهه‌ها اشغالگری، مدعی شد که ایران بی‌وقفه علیه تمدن غرب فعالیت می‌کند و به دنبال نفوذ بیشتر در خاورمیانه است و وحشت و نفرت را به سراسر جهان می‌پراکند.

او از اروپا خواست که به آنچه "تهدید واقعی علیه ثبات در جهان" و ناشی از ایران است توجه کند.

هرتزوگ در اظهاراتی ضدایرانی گفت که باید با ائتلاف ناتو با این کشور مقابله کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کریمی قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی: اهداف برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد
  • گروسی: حمله به تاسیسات هسته‌ای قدغن است/به‌زودی راهی تهران می‌شوم
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست
  • اسلامی: تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران افزایش خواهد یافت
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران