Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کاغذ دیواری یکی از مهمترین عناصر در طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان می‌باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما این امکان را دارید تا از میان طرح‌های بیشمار طرح خود را برگزینید و یا حتی طرح و عکس اختصاصی خود را بر روی دیوار نصب کنید.

برای انتخاب طرح‌های کاغذ دیواری اول از همه به سلیقه خودتان توجه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما فرد تنوع طلبی هستید که مرتب دکوراسیون خانه خود را تغییر می‌دهید توصیه ما به شما این است که از طرح‌های ساده استفاده کنید. همچنین توصیه ما این است که هرگز بدنبال طرح‌های شلوغ نروید. زیرا این دسته از طرح‌ها زودتر از مد می‌افتد. امروزه استفاده از کاغذهای دیواری با طرح‌های اختصاصی رواج زیادی پیدا کرده اند. زیرا این امر دست طراحان را برای انتخاب باز می‌گذارد. این پوسترها دارای طرح‌ها و تنوع بی نهایت هستند. همین امر باعث می‌شود شما بتوانید از میان طرح‌ها عکس مورد علاقه خود را بر روی دیوار بچسبانید. برای خرید پوستر دیواری می‌توانید به فروشگاه پرشین راگ مراجعه کنید. آدرس سایت را در انتهای مطلب می‌توانید پیدا کنید.

طرح‌های موجود شامل طبیعت، اشکال هندسی، طرح‌های مینیمال، حیوانات و غیره می‌باشد. جنس و نوع چاپ این نوع پوسترها دارای کیفیت عالی می‌باشد. کاغذهای این نوع پوسترها دارای جنس مرغوبی می‌باشد که این امر باعث می‌شود بتوانید از آنها به مدت طولانی استفاده کنید. به علاوه این کاغذها دارای قابلیت شستشو می‌باشند.

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی که در واقع اتاق مهمان می‌باشد باید توجه مهمانان را به خود جلب کند. لازم نیست شما کلیه دیوارهای اتاق پذیرایی خود را با کاغذ دیواری تزئین کنید. شما می‌توانید حتی فقط یک دیوار را با کاغذ دیواری بپوشانید. برای این امر بهتر است که بزرگترین دیوار اتاق پذیرایی خود را به این امر اختصاص دهید.

برای انتخاب طرح بهتر است از طرح‌های جدید کاغذ دیوار ی که به طرح‌های سه بعدی معروفند استفاده کنید. کاغذ دیوارای سه بعدی امروزه رواج زیادی پیدا کرده اند. این طرح‌های مدرن و جدید کاغذ دیواری تحول زیادی در دکوراسیون داخلی ایجاد کرده اند. اگر دکوراسیون شما کلاسیک می‌باشد توصیه ما این است که شما از طرح‌های داماسک استفاده کنید که طرح کلاسیک بشمار می‌رود. یا طرح‌های کلاسیک دیگری برگزینید تا با دکوراسیون شما هماهنگ باشد. اگر دکوراسیون شما مدرن است بهتر است از طرح‌های مدرن یا سه بعدی استفاده کنید تا با دکوراسیون شما هماهنگ شود.

برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری بهتر است رنگی انتخاب کنید که با دکوراسیون شما هماهنگ باشد. معمولاً رنگ‌های خنثی با هر رنگی جور در می‌آید. مانند رنگ‌های طوسی و یا مشکی و یا سفید.

اگر رنگ‌های گرم انتخاب می‌کنید مانند قرمز دکوراسیون شما ام باید با این رنگ هماهنگ باشد. در غیر اینصورت شما پول خود را دور ریخته اید. نکته دیگر که باید در انتخاب رنگ کاغذ دیواری به آن توجه کنید این است که رنگهای روشن باعث می‌شود اتاق پذیرایی بزرگ‌تر بنظر برسد. درحالیکه رنگهای تیره مانند قهوه‌ای و یا شبز پر رنگ باعث می‌شود اتاق پذیرایی کوچک‌تر بنظر برسد.

برای خانه‌های بزرگ و اتاق‌های بزرگ استفاده از رنگ‌های تیره مانعی ندارد و دست طراحان دکوراسیون داخلی باز است. ولی برای خانه‌های کوچک و اتاق‌های دلگیر استفاده از رنگ‌های روشن باعث بزرگ‌تر بنظر آمدن فضا می‌شود و همچنین فضای اتای های دلگیر را عوض می‌کند و فضا از آن حالت در می‌آید.

همچنین طرح‌های راه راه عمودی باعث می‌شود که ارتفاع سقف اتاق‌ها بلند تر و اتاق بزرگ‌تر بنظر برسد. بنابراین از این تکنیک‌های ساده می‌توانید بهره ببرید تا خانه خود را به بهترین نحو تزئین کنید.

اتاق خواب

اتاق خواب از دیگر اتاق‌هایی هستند که شما می‌توانید آن را با کاغذ دیواری تزئین کنید.

معمولاً اتاق‌ها بعد از مدتی گرد و غبار می‌گیرند و می‌بایست آنها را هر سال یکبار با آب و مواد شوینده تمیز کرد. بنابر این کاغذهایی انتخاب کنید که قابلیت شستشو داشته باشند. نکته جالب این است که کاغذ پوسترهای دیواری قابلیت شستشو دارند و شما می‌توانید آنها را با آب و شامپو تمیز کنید. در زیر چند نمونه از این طرح‌ها را برای شما آورده ایم.

ابعاد رول ها

ابعاد رول های موجود در بازار معمولاً دارای عرض ۵۰ سانتیمتر در طول ۱۰ متر می‌باشد. که با این حساب شما می‌توانید ۵ متر مربع از دیوار را با هر رول تزئین کنید. ابعاد دیگر دارای عرض ۵۳ سانتیمتر و ابعاد دیگر نیز در بازار موجود می‌باشد. رولهای با عرض ۷۰ سانتیمتر و رولهای با عرض ۱۰۰ سانتیمتر هم در بازار پیدا می‌شوند.

البته مقدار دور ریز را نیز باید در محاسبات خود بگنجانید. ولی بصورت یک قاعده کلی مقدار مساحت کاغذهای دیواری از مساحت دیوار باید بیشتر باشد. ویک نکته مهم که هنگام سفارش باید در نظر داشته باشید این است که همیشه ۱ یا ۲ رول اضافه‌تر سفارش دهید تا هنگام نصب کمبود کاغذ بوجود نیاید. در غیر اینصورت ممکن است طرح مورد نظر خود را پیدا نکنید یا مجبور شوزد رنگ دیگری را سفارش دهید.

برای پوسترها شما باید طول دیوار مورد نظر خود را با متر اندازه گیری کنید و ۵ سانتیمتر به آن اضافه کنید. برای اندازه گیری ارتفاع دیوار خود نیز به همین ترتیب عمل کنید.

خرید

برای خرید کاغذ دیواری می‌توانید به فروشگاه پرشین راگ به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://www.epersianrug.com

فروشگاه پرشین راگ فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرده و دارای طرح‌های بسیار زیبا و متنوعی می‌باشد. همچنین می‌توان گفت که قیمت‌های این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه‌ها ارزان‌تر می‌باشد. شما برای خرید کاغذ دیواری ارزان می‌توانید به سایت پرشین راگ مراجعه کنید. در عین حال کیفیت کاغذهای دیواری این فروشگاه بالا می‌باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5190845

منبع: مهر

کلیدواژه: کاغذ دیواری دکوراسیون منزل کسب و کار کسب و کار تبلیغات صنعت خودروسازی یادگیری زبان قطار فرصت شغلی لوازم خانگی روسیه هدفون پرداخت عوارض دیسک کمر افق کوروش گروه خودروسازی سایپا ایران کیش دکوراسیون شما شما می توانید استفاده کنید اتاق پذیرایی برای انتخاب کاغذ دیواری باعث می شود تزئین کنید کاغذ دیوار طرح ها اتاق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غروب زیبا در روستای تازه آباد نرکه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، شهروند خبرنگار ما تصاویر زیبای غروب در  روستای تازه آباد نرکه در استان گیلان را برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است.      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • صد و پنجاه و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • صد و پنجاه و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • غروب زیبا در روستای تازه آباد نرکه