Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:45:28 GMT

هفتمین دوره‏ مسابقه سخنرانی‌های ترویجی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۹۶۴

هفتمین دوره‏ مسابقه سخنرانی‌های ترویجی برگزار می‌شود

هفتمین دوره مسابقه سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) توسط انجمن علمی دانشجویی بین‌رشته‌ای ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا؛ هفتمین دوره‏ مسابقه سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) با هدف ترویج علم و ایده‌های نو، آشنایی عموم جامعه با علم و فناوری و تقویت هر چه بیشتر ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان برای شرکت در این مسابقه، در مرحله‏ اول حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ماه، باید فایل صوتی سه‌دقیقه‌ای ایده‏ سخنرانی خود را منطبق بر شیوه‏‌نامه‏ مسابقه به نشانی  stp_admins@ در شبکه‌های اجتماعی یا رایانامه‏ anjomanelmi@ut.ac.ir ارسال کنند. پس از ارزیابی اولیه، نتایج در ۲۳ اردیبهشت اعلام خواهد شد. منتخبان این مرحله، حداکثر تا ۳۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا فایل ویدئویی سخنرانی ۱۲ دقیقه‌ای را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند. در نهایت بعد از ارزیابی، نتایج نهایی مسابقه چهارم خرداد ماه اعلام و به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ و گواهی معتبر اعطا می‌شود. همچنین متن کامل سخنرانی­ های پذیرفته شده نهایی در نشریه علمی ترویجی دلتا منتشر خواهد شد.

شرکت در این مسابقه بر عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس stp_ssa@ در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تراکتور و شمس آذر آخرین دیدار سال برای دو تیم بود که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد و در پایان با پیروزی 2 بر صفر شاگردان خمس سرمربی وقت تراکتور تمام شد.

کمیته انضباطی چند هفته پس از این مسابقه رای خود را درباره این مسابقه صادر کرده که به شرح زیر است و جریمه 40 میلیون تومانی و یک جلسه محرومیت برای هواداران شمس آذر به همراه داشته است: 

«مسابقه تیم های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه 1942 نیز به اجرا در خواهد آمد.»

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • اثربخشی و بازگشت سرمایه دوره‌های ترویجی بهر‎ه‌برداران بخش کشاورزی ارزیابی شد
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی