Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان جواز حضور در مرحله نیمه نهایی سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا، را کسب کردند.

خبرگزاری میزان - سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم در شهر آلماتی قزاقستان آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*نتایج نمایندگان کشورمان بعداز ظهر امروز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر روزگلدی سیداف از ترکمنستان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر صفر از سد محمد بیلال از پاکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، مرتضی قیاسی در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۲ کریم حوجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل علی بیک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین حسینی در دور اول با نتیجه ۳ بر یک مقابل کاران از هند مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضور در گروه بازنده‌ها را بدست آورد. در این وزن ۱۰ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر از سد ریوکی یوشیدا از ژاپن گذشت. وی در دور بعد مقابل سایاکبای یوسوپوف از قرقیزستان قرار می‌گیرد. وی در دور بعد مقابل سایاکبای یوسوپوف از قرقیزستان با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علی شعبانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر مین وون سئو از کره جنوبی را شکست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت.

*نتایج قرعه‌کشی سایر نمایندگان کشورمان که مسابقات آن فردا برگزار می‌شود نیز به شرح زیر است: 

در وزن ۶۱ کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف راویندر از هند می‌رود. در این وزن ۹ کشتی گیر شرکت کرده‌اند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۳ کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، مصطفی حسین‌خانی در دور اول با اختیار نوروزاف از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میان سئونگ چول لی از کره و لو سنگاپور از می‌رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با هایاتو ایشیگورو از ژاپن کشتی می‌گیرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به دیدار برنده کشتی میان ریوچی یامانکا از ژاپن و سانجیت از هند می‌رود. در این وزن ۹ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با سارم از سوریه کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان آیال لازاریف از قرقیزستان و دانگ هوان کیم از کره جنوبی می‌رود. در این وزن ۱۱ نفر حضور دارند.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

شنبه ۲۸ فروردین ماه:

ساعت ۸:۳۰ تا ۹: وزن کشی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰: رقابت‌های مقدماتی و شانس مجدد اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۸ تا ۲۱: رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد

یکشنبه ۲۹ فروردین ماه:

ساعت ۸:۳۰ تا ۹: وزن کشی اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰: رقابت‌های مقدماتی و شانس مجدد اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۸ تا ۲۱: رقابت‌های رده بندی و فینال اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد

اختلاف ساعت ایران با قزاقستان ۹۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۱:۳۰ به وقت قزاقستان ساعت ۱۰ به وقت ایران است.

بیشتر بخوانید: قهرمانی فرنگی‌کاران ایران در آسیا با کسب ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون کشتی کشتی آزاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم کیلوگرم کشتی آزادساعت کیلوگرم کشتی آزاد مرحله نیمه نهایی نفر حضور دارند دور بعد ۱۲۵ کیلوگرم اوزان ۵۷ بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان مالزی مشخص شدند.

فراز شکری، حسین زنجانیان، طاها قابلی و فاطمه عباسی ۵ نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان خواهند بود.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در این خصو گفت: فرانک پرتوآذر با توجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خود را برگزار خواهند کرد.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا خردادماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6085593

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • امین کاویانی‌نژاد المپیکی شد