Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد شمار دکل‌های نفت و گاز آمریکا برای پنجمین ماه پیاپی افزایش یافته است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت‌های انرژی ایالات متحده برای نخستین بار از ماه فوریه شمار دکل‌های حفاری نفت و گاز را برای پنجمین هفته پیاپی افزایش دادند زیرا افزایش قیمت انرژی در ماه‌های اخیر تولیدکنندگان نفت شیل را له استخراج بیشتر نفت ترغیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیکرهیوز در گزارش روز جمعه (20 فروردین‌ماه) خود آورده است که مجموع دکل‌های حفاری آمریکا در هفته منتهی به 16 مارس (جمعه، 27 فروردین‌ماه) نسبت به هفته پیش از آن هفت دستگاه افزایش یافت و به 439 دستگاه یعنی بالاترین تعداد از ماه آوریل 2020 رسید.
بر اساس این گزارش، شمار دکل‌های نفت و گاز آمریکا نسبت به اوت 2020، 80 درصد افزایش یافته است. با این حال، مجموع تعداد دکل‌های حفاری فعال در این هفته 90 دستگاه، یعنی 28 درصد کمتر از مدت مشابه آن در سال گذشته میلادی بود.
مجموع تعداد دکل‌های نفتی فعال آمریکا در این هفته با هفت دستگاه افزایش به 344 دستگاه رسید، در حالی که شمار دکل‌های گازی با یک دستگاه افزایش به 94 دستگاه یعنی بیشترین تعداد از آوریل 2020 رسیده است.
قیمت نفت خام دبلیوتی‌آی آمریکا که در پنج ماه گذشته 65 درصد افزایش یافته است، در هفته مورد اشاره حدود 6 درصد افزایش یافت، زیرا تقاضای نفت که به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا تضعیف شده بود در حال بهبود است.
شمار دکل‌های حفاری نفت در آمریکا شاخصی برای پیش‌بینی تولید نفت این کشور در آینده و مورد توجه فعالان بازار نفت است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دکل های حفاری شمار دکل دکل های نفت نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: گستردگی شمار پهپاد‌ها و موشک‌ها شلیک شده از سوی ایران غیرمسئولانه بود

حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی با بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد یکی از دردناک‌ترین ضرباتی بود که مقامات تل آویو از زمان جنگ ۱۹۶۷ با اعراب دریافت کرده بودند. اکنون مقامات غربی به رهبری آمریکا بدون توجه به حمله اسراییل به کنسولگری ایران که تهران را مجبور به واکنش در این زمینه کرد در حال شماتت ایران و حمایت از تل آویو هستند. 

به گزارش الجزیره، ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز (سه شنبه) بار دیگر حمله ایران به رژیم صهیونیستی را محکوم و بر حمایت از تل آویو تاکید کرد. 

پاتل در این زمینه به شبکه الجزیره گفت: حمایت آمریکا از اسراییل فولادین و تزلزل ناپذیر است. با این حال، رایزنی ما با مقامات اسراییلی و منطقه‌ای پیرامون اهمیت کاهش تنش‌ها در جریان است. 

وی با اشاره به حمله گسترده تهران به سرزمین‌های اشغالی، افزود: حمله ایران به اسراییل بی پروا و غیرمسئولانه بود. تعهد ما بر حمایت از امنیت اسراییل و حق دفاع از خود این رژیم تزلزل ناپذیر است. با این حال، اهمیت دارد که در این زمینه یک گام به عقب برداریم.

گرچه ایران حمله به سرزمین‌های اشغالی را در پاسخ به حمله به کنسولگری خود می‌داند، اما سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گستردگی حملات ایران را نیز یک نقض قوانین دانست. 

وی خاطر نشان کرد: ایالات متحده همچنان در حال ارزیابی وضعیت کنسولگری ایران است. من هیچ اطلاعات به روز شده‌ای در این زمینه در اختیار ندارم. با این حال، بار دیگر تاکید دارم گستردگی شمار موشک‌های بالستیک و پهپاد‌هایی که تهران به سمت اسراییل شلیک کرد کاملا غیرمسئولانه و بی پروا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • گل‌گهر در هوای مطبوع آماده بازگشت به لیگ (عکس)
  • آمریکا: گستردگی شمار پهپاد‌ها و موشک‌ها شلیک شده از سوی ایران غیرمسئولانه بود
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر