Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:25:22 GMT

استادیوم های ایتالیا بازگشایی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۰۲۹

استادیوم های ایتالیا بازگشایی می شوند

حداکثر 1000 تماشاگر می توانند از اول ماه می به ورزشگاه های ایتالیا بازگشته و مسابقات را از نزدیک تماشا بکنند.

به گزارش "ورزش سه"، با آغاز روند واکسیناسیون در اروپا، به نظر می رسد به زودی شاهد بازگشت هواداران به استادیوم ها خواهیم بود. ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا در یک کنفرانس مطبوعاتی از اقدامات جدید دولت ایتالیا در عادی سازی شرایط پرده برداشته و اعلام کرد به زودی بخش اندکی از سکوهای استادیوم های ایتالیا شاهد حضور دوباره هواداران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به زودی در اماکن ورزشی شاهد حضور حداکثر 1000 نفر در فضای باز و حداکثر 500 نفر در محیط های دربسته برای کلیه مسابقات ورزشی خواهیم بود. دولت ایتالیا اخیرا رم را برای میزبانی یورو 2020 در تابستان امسال را معرفی کرده و گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور نیز امیدوار است که هواداران برای دیدار فینال کوپا ایتالیا بین یوونتوس و آتالانتا در ماه می قادر به حضور در استادیوم باشد.

 

گابریل گراوینا در این رابطه گفت: "بازتاب ها و تحرکاتی در جریان است. اما بی تردید رقابت های جام ملت های اروپا با حضور هواداران برگزار می شود و امیدواریم در فینال کوپا ایتالیا نیز شاهد حضور مردم در استادیوم باشیم. البته در مورد تاریخ اول می هنوز چیزی به صورت قطعی تایید نشده است."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)