Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر علیزاده پدیده کشتی فرنگی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا برای کسب تنها سهمیه باقیمانده المپیک به بلغارستان اعزام می شود.

به گزارش ایسنا، ناصر علیزاده، فرنگی کار ۲۲ ساله مازندرانی در نخستین حضور خود در رقابت های خارجی، عازم مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان شد و با شکست عنوان داران آسیا و جهان قاطعانه به مدال طلا در وزن ۸۷ کیلوگرم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علیزاده در این رقابت ها به ترتیب با برتری مقابل نورسلطان تورسینوف قهرمان آسیا از قزاقستان، رستم آساکولوف دارنده مدال های نقره و برنز جهان از ازبکستان و آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان عنوان قهرمانی آسیا را با شایستگی از آن خود کرد.

در حالیکه حسین نوری فرنگی کار با تجربه ایران و دارنده مدال برنز جهان در رقابت های گزینشی المپیک می توانست به راحتی کار را تمام کند و به سهمیه المپیک برسد در نیمه نهایی مقابل حریف چینی در ثانیه های پایانی شکست خورد تا کار برای کسب سهمیه این وزن به مسابقات بلغارستان کشیده شود.

با درخشش علیزاده در مسابقات قهرمانی آسیا، بنا در تصمیمی درست و منطقی اینبار قصد دارد ناصر علیزاده را برای کسب تنها سهمیه باقیمانده المپیک راهی رقابتهای دشوار گزینشی جهانی المپیک در بلغارستان کند. 

این رقابت ها اردیبهشت به میزبان صوفیه بلغاریتان برگزار می شود.

علیزاده کشتی خود را زیر نظر جعفر عرب زاده و عادل بالی تبار در آمل دنبال کرد و با درخشش در رقابت های لیگ به تیم ملی رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناصر علیزاده تیم ملی کشتی فرنگی کشتی فرنگی گزینشی المپیک قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان در سال جاری میلادی از ۲۷ اردیبهشت در ژاپن آغاز می شود. به همین منظور تیم ملی پارادوومیدانی ایران ۲۵ اردیبهشت عازم این کشور می شود.

این تیم با ترکیبی متشکل از ۹ ورزشکار در بخش مردان و ۳ ورزشکار در بخش بانوان در رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کند.

سعید افروز، یاسین خسروی، رشید مسجدی، علیرضا مختاری، امان الله پاپی، علی اصغر جوانمردی، صادق بیت سیاح، حامد امیری و هادی کائدی در بخش مردان همراه با هاشمیه متقیان، الهام صالحی و زینب مرادی در بخش بانوان ۱۲ نفر اعزامی به ژاپن هستند.

رقابت های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در حالی برگزار می شود که نفرات اول و دوم هر ماده صاحب سهمیه پارالمپیک خواهند شد البته در صورتیکه پیش از این سهمیه ای دریافت نکرده باشند.

در ترکیب تیم اعزامی ایران، به غیر از حامد امیری سایر ملی پوشان سهمیه بازی های ۲۰۲۴ پاریس را در اختیار دارند. البته که سهمیه پارادومیدانی به کشور تعلق می گیرد نه ورزشکار.

سید مهدی شاهرخی، عزت الله پرنیان، ابراهیم مومنی و زهرا کرم زاده مربیان تیم اعزامی پارادوومیدانی ایران به مسابقات قهرمانی جهان هستند.

کد خبر 6078741

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • علیزاده، اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا | ویدئو
  • ناصر علیزاده: به مردم قول یک نشان طلای المپیک را می دهم
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ علیزاده اولین مدال طلا را برای ایران دشت کرد + فیلم
  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • محمدی: برای معرفی ملی‌پوش ۸۶ کیلو باید صبر کنیم/ در سنگین وزن شانس طلای المپیک داریم