Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: علاوه بر سهمیه ماه رمضان، ۳۰ هزار تن برنج دولتی و ۲۰ هزار تن شکر مصرف خانوار در انبارهای ما وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم.

امید جهان‌نژادیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص سهمیه شکر و برنج تخصیص‌یافته برای ماه رمضان اظهار کرد: این سهمیه شامل یک هزار و ۵٠٠ تن برنج هندی GTC (١١٢١) دولتی و یک هزار و ۵٠٠ تن شکر مصرف خانوار با نرخ دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سهمیه برنج و شکر ماه رمضان، در انبارهای اداره‌کل غله و بازرگانی قرار دارد و  در صورت تمام شدن این سهمیه، سهمیه‌ای جدید به استان خوزستان اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص نحوه توزیع سهمیه شکر و برنج ماه رمضان، افزود: سهمیه‌ها بر اساس حواله‌های صادرشده از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به توزیع‌کنندگان تحویل داده می‌شود.

جهان‌نژادیان تصریح کرد: غله و بازرگانی خوزستان، تنها یک تامین‌کننده است و در توزیع و نحوه سهمیه‌بندی این سهمیه نقشی ندارد.

وی با اشاره به وضعیت موجودی برنج و شکر در انبارهای اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: علاوه بر سهمیه ماه رمضان، ۳۰ هزار تن برنج دولتی و ۲۰ هزار تن شکر مصرف خانوار در انبارهای ما وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان شرکت غله برنج شکر بازرگانی خوزستان ماه رمضان هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزانه گیری برنج در کلات آغاز شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  بخشدار هزار مسجد کلات گفت: با آغاز خزانه گیری برنج فصل تولید و کشت برنج دراین بخش وارد مرحله جدیدی شده است.

جواد دولتخواه افزود: خزانه نزد شالی کاران از اهمیت خاصی برخوردار بوده و به طور معمول در هر ۱۰۰ متر مربع خزانه در شرایط مناسب از نظر آب، نور و فضا حداکثر ۳۰ کیلوگرم بذر نگهداری می شود.

وی ادامه داد: بذرهای داخل خزانه بعد از گذشت دو تا سه هفته برای نشا آماده می شوند.

دولتخواه اظهارکرد: جمعیت این بخش هشت هزار نفر بوده که چهار هزار نفر از این تعداد در شهر لاین و بقیه در ۱۳ روستای سکونت دارند و شغل همه آنها کشاورزی و تولید برنج است.

 رقم  دم سیاه معروف ترین رقم محصول تولیدی این خطه است.

دیگر خبرها

  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • خزانه گیری برنج در کلات آغاز شد
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند
  • تردید‌های تداوم رشد
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان