Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا گفت: ما امروز با ویروس جدید انگلیسی مواجه شدیم که قدرت سرایتش ۷۰ درصد بیشتر از ویروس ووهانی است و با شدتی با این ویروس مواجه شده‌ایم.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم یک موفقیتی بدست آوریم یک پروتکل نمی‌تواند چاره ساز است و باید همه پروتکل‌ها را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این داستان هیچ عاملی به تنهایی نمی‌تواند مساله را حل کند. 
رئیس جمهور تصریح کرد: اصلا بگویند تا ۶ ماه دیگر هیچ کسی سفر نرود؛ آیا مشکل حل می شود نه؛ سفر درون شهری هست. وقتی شرایط آرام می شود هر کسی می‌گوید یک چیزی دلیل معجزه بوده اما وقتی مشکل ایجاد می شود هر کسی می خواهد تقصیر را گردن دیگری بندازد. 
روحانی خاطر نشان کرد: تریبون‌ها باید به مردم آموزش و آرامش به مردم بدهد و باید هشدار های لازم را به مردم بدهد. هفته‌ای که شروع شده هفته سختی است. مراعات پروتکل‌ها باید به ۸۵ و ۹۰ برسد.
رئیس جمهور گفت: امروز در جلسه ما یک بحث مهمی در مورد واکسن شد. واکسن یکبار در تمامی عمر نیست و شاید ۶ ماه دیگر ممکن باشد دوباره واکسن زده شود. وزارت بهداشت می‌گوید واکسن کرونا چیزی نیست که برای یکسال باشد و شاید کمتر باشد و باید به فکر تولید واکسن زیاد باشیم. 
وی بیان داشت:  امروز در جلسه بحث بسیار مفصل راجع به واکسن داشتیم.  روزی که رفتیم واکسن از چین و روسیه بخریم دیدید که چه فضایی درست شد. فردی که مسئولیت داشت گفت من این واکسن را نمی زنم. فردی دیگر که متخصص بود، گفت اگر از روسیه واکسن بیاورید من نمی زنم این نامه ها در دفتر من موجود است. 
روحانی بیان داشت: روزی که خواستیم واکسن تهیه کنیم شما تزلزل برای کسانی که دنبال خرید واکسن بودند، درست کردید البته ما هم گوش نکردیم. برخی نامه نوشتند یادمان نرود که چه چیزهایی گفتیم. آنهایی که قبلا مخالفت می کردند امروز می‌گویند چرا بیشتر واکسن نخریدید؛ بیایید منصفانه رفتار کنیم. واکسن خریداری شده را حتما وزارت بهداشت باید تایید کند. امید داریم تابستان از واکسن داخلی استفاده کنیم.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هر چه سریعتر باید واکسن خریداری کنیم، اظهار داشت: ۷ تا ۸ میلیون نفر هستند و سن آن‌ها بالای ۶۵ سال است که اگر بتوانیم آن‌ها را واکسینه کنیم خیلی شرایط فرق می‌کند. تا پایان دولت هزاران تخت بیمارستانی آماده می‌شود. تا پایان هفته جاری تزریق نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰ هزار واکسن در کشور انجام می‌شود.  

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: روحانی رییس جمهور کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن‌ در همه عرصه‌های زندگی است.  آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز  طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد،‌ امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم‌ نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم