Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی صبح شنبه در جلسه بررسی زیرساخت‌های بهداشتی استان تهران اظهار داشت: امروز عقب ماندگی استان تهران در زیرساخت بهداشت ودرمان و سلامت کاملاً مشهود است و این استان در پایگاه‌های سلامت خانه بهداشت و پایگاه‌های اورژانس استان تهران کم برخوردار است.

محسنی بندپی افزود: خانه بهداشت به ازای هر ۱۰۰۰ نفر ۲۸ صدم درصد می‌باشد که در شاخص کشوری ۸۶ درصد است در خانه بهداشت شهری هم اختلاف بسیار فاحش است و به ازای هر ۵۱ هزار نفر یک خانه بهداشت را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تعداد ۲۷۶ طرح درمانی توسط سه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران و تهران در حوزه بهداشت ودرمان در استان‌تهران تعریف شد که متأسفانه در مجموع ۲۳ درصد این طرح‌ها پیشرفت فیزیکی دارند.

استاندار تهران گفت: بالاترین حجم خدمات به مراجعین در سطح ملی را در بیمارستان‌های تهران شاهد هستیم به انضمام اینکه بالاترین جمعیت اتباع خارجی و همچنین بالاترین درصد سکونت گاه‌های غیر رسمی را در استان تهران شاهد می‌باشیم و همین موضوع نشان می‌دهد که زیرساخت‌های بهداشت و درمان تهران به هیچ عنوان با جمعیت این استان تناسبی ندارد.

کد خبر 5190910

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی شبکه بهداشت و درمان ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اراک شهرستان کرج خانه بهداشت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمدی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی عصر دوشنبه به همراه هیئت همراه از پروژه قطعه شش آزاد راه تبریز ارومیه بازدید کرد.

در این بازدید سردار علی محمدی در جریان آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در این پروژه قرار گرفت.

وی در ادامه این بازدید با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه افزود: اجرای این پروژه می‌تواند کمک بسیار شایانی به کاهش حجم بار ترافیکی استان در محورهای فعلی داشته باشد و از همین رو اجرای این پروژه اهمیت ویژه ای دارد و می‌توان با اجرای این پروژه شاهد کاهش تصادف‌های شدید در محورهای فعلی استان باشیم.

سردار محمدی در ادامه صحبت‌هایش با تقدیر از مهمانی سرمایه گذار این پروژه یاد آور شد که خیلی خوشحالم که یک سرمایه گذار بومی اجرای این پروژه را بر عهده گرفته است و این پروژه هم اکنون به صورت کاملاً بومی در حال اجرا می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: نیروی انتظامی در اجرای این پروژه خود را کنار تیم اجرایی می‌داند و در به سرانجام رسیدن این پروژه هر کمکی که نیاز باشد از انجام آن کوتاهی نخواهد کرد.

سردار محمدی ضمن بازدید میدانی از اجرای پروژه از پیشرفت پروژه ابراز رضایت نموده و برای سرمایه گذار پروژه آرزوی موفقیت نمود.

کد خبر 6085894

دیگر خبرها

  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است