Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:51:25 GMT

اعلام آخرین وضعیت هوای مازندران

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۲۸۲

اعلام آخرین وضعیت هوای مازندران

ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مازندران به تشریح آخرین وضعیت آب و هوای این استان در هفته جاری پرداخت.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیش‌بینی وضع هوای مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز شنبه ۲۸ فروردین صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما است

وی افزود: در روز یکشنبه ۲۹ فروردین آسمان استان، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و از شب بتدریج با افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه  ۳۰ فروردین نیز وضعیت جوی در مازندران، نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و  احتمال بارش خفیف و پراکنده و از بعدازظهر با کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

اسدی گفت: در روز سه شنبه و چهارشنبه هفته‌ی جاری آسمان استان، صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش دما و در دامنه ها و ارتفاعات با وزش باد گرم و از بعدازظهر چهارشنبه به تدریج همراه با وزش باد گاهی نسبتا شدید، افزایش ابر و در ارتفاعات با رگبار پراکنده همراه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای پنج شنبه وجمعه ۲ و ۳ اردیبهشت، وضعیت جوی استان به صورت نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما، وزش باد و بارش خفیف و پراکنده مورد انتظار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواشناسي استانی اجتماعی ابری همراه نیمه ابری پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و وزش باد در مازندران

فرجی کارشناس هواشناسی گفت:آسمان مازندران امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ابری همراه با کاهش دما، وزش باد، رگبار باران و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گفت:هوای مازندران روز چهارشنبه ابری همراه با بارش پراکنده بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می‌شود.

همچنین آسمان استان از پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • پایداری هوا در مازندران
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است