Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@03:30:13 GMT

گازرسانی به ۲۰۰ روستای مناطق کوهستانی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۳۳۳

گازرسانی به ۲۰۰ روستای مناطق کوهستانی

به گزارش جام جم آنلاین لرستان؛ «کرم گودرزی» افزود:  برخلاف محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی خاص، سال گذشته ۳۳۲ واحد صنعتی، کشاورزی و تولیدی در استان نیز گازرسانی شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای گازرسانی در لرستان تاکنون یک هزار و ۸۸۱ روستا در استان از نعمت گاز بهره مند شده اند.

گودرزی اظهار کرد: اکنون تنها حدود ۹ درصد روستاهای لرستان گاز ندارند که با برنامه‌ریزی انجام شده، پرونده روستاهای واجد شرایط گازرسانی استان در سال ۱۴۰۱ بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود:  از ۴۸۸ روستای لرستان که تاکنون گازرسانی نشده، عملیات اجرایی ۱۹۲ روستا در حال انجام، ۲۶ روستا در مرحله انتخاب پیمانکار، ۹۸ روستا بازاریابی و طراحی انجام شده است و ۱۷۲ روستا در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ گازرسانی می شود.
وی ادامه داد: از مجموع مصرف کنندگان گاز استان ۵۴۷ هزار و ۷۸ مشترک خانگی، ۲۵ هزار و ۳۳۶ عمومی و یک هزار و ۱۵ مشترک صنعتی هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گازرسانی به مناطق روستایی لرستان دور افتاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

مسعود خیرجو امروز در بازدید از تاسیسات و تصفیه خانه گرمی مغان و زیرساخت‌های آبرسانی به بخش موران این شهرستان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی به بخش موران برای پوشش ۶۴ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و سال گذشته فاز نخست آن با انتقال آب به ۱۸ روستا به سرانجام رسید و در فاز دوم، آبرسانی به ۱۷ روستا مد نظر است که ۶ روستا در خرداد ماه از نعمت آب شرب و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم فاز سوم مجتمع آبرسانی به روستاهای بخش موران شهرستان گرمی مغان را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم تا بقیه روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند و طرح ارتقا توان و آبدهی تصفیه خانه گرمی برای تامین هر چه بیشتر آب روستاهای تابعه نیز در حال اجراست و به بازسازی و ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اقدام می‌شود.

او گفت: این طرح در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود بعد از تکمیل و بهره برداری، آب شرب و بهداشتی حدود ۵۰ هزار نفر را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد