Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@09:57:17 GMT

سهم زوج های جوان از تسهیلات ازدواج 47 هزار فقره

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۳۶۹

سهم زوج های جوان از تسهیلات ازدواج 47 هزار فقره

بانک رفاه کارگران در راستای تحکیم بنیان خانواده در سال گذشته حدود 47 هزار فقره تسهیلات به زوج های جوان پرداخت کرد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، از محل سپرده های قرض الحسنه نزد این بانک در سال 99، تعداد 46.900 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ بیش از 24.342 میلیارد ریال پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، این بانک در سال 99 (فروردین تا پایان اسفند ماه)، بالغ بر 30.059 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است. علاوه بر این، در تاریخ مذکور، بالغ بر 99.592 میلیارد ریال انواع ضمانتنامه‌های ریالی به تعداد 170.764 فقره صادر شده است.
این بانک در دوره زمانی یاد شده، تعداد 13.783 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال زایی و کارفرمایان طرح های مددجویی به مبلغ بیش از 4.748 میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.
بانک رفاه کارگران همچنین در سال 99، بالغ بر 1858 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع قراردادهای سپرده گذاری صندوق توسعه ملی اعطا کرده است.
این بانک در سال 99، در بخش های آب و کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، خدمات، بازرگانی و متفرقه بیش از 669.342 میلیارد ریال تسهیلات اعطایی کرده است.
این گزارش می افزاید، بانک رفاه کارگران در سال 99، بالغ بر 43.832 میلیارد ریال تسهیلات بابت طرح‌های فعال حوزه اعتباری اعطا کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قرض الحسنه اشتغال کمیته امداد امام خمینی بهزیستی صندوق توسعه ملی صنعت مسکن ازدواج بهزیستی خانواده کشاورزی کمیته امداد امام خمینی بانک رفاه کارگران میلیارد ریال تسهیلات بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن

به گزارش خبرنگار مهر، حسین غلامی ظهر چهارشنبه در دیدار با حجت الاسلام نیک بین نماینده شهرستان بردسکن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیش از ۴ هزار نفر در معادن بردسکن از جمله در معادن طلا، مس و آهن در شهرستان اشتغال به کار دارند که تلاش ما در این حوزه پیگیری مسائل و مشکلات حوزه کار و کارگری و نیز بر پرونده زدایی در دعاوی کارگر و کارفرما قرار دارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بردسکن به مشکلات تولید در حوزه معادن با توجه به افزایش حقوق دولتی معدن‌، افزایش مالیات و تعرفه صادرات و قطع برق معادن در پیک مصرف، حقوق کارگران و عیدی و پاداش آنها در پایان هر سال اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی پیگیری مشکلات کارگران بویژه ساماندهی قراردادهای کار موقت و اصلاح تبصره ماده ۷ قانون کار، پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در ادارات و تبدیل وضعیت نیروهای اورژانس اجتماعی و مراکز مثبت زندگی در بهزیستی را در دستور کار قرار دهد.

۱۲۰ درصد تعهد اشتغال در بردسکن محقق شد

وی گفت: در حوزه ثبت اشتغال ایجادی در سامانه رصد با ثبت ۱۴۲۰ نفر بیش از تعهد اعلام شده در بین شهرستان‌های استان پیشتاز هستیم.

غلامی اظهار کرد: با پیگیری ادارات مختلف با ثبت ۱۴۲۰ نفر در سامانه اشتغال کشور ۱۲۰ درصد تحقق عملکرد ایجاد شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بردسکن افزود: در حوزه اشتغال در سال گذشته مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات تبصره ۱۸ و مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جز ۳ تبصره ۱۸ توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط بنیاد برکت به متقاضیان در بردسکن پرداخت شده است.

کد خبر 6081149

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در خوزستان
  • وام ازدواج همچنان رو هوا!
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود