Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:35:52 GMT

کمیسیون مشترک برجام امروز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۳۸۹

کمیسیون مشترک برجام امروز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیسیون مشترک برجام امروز با هدف بررسی روند و نتایج گفتگوهای فنی کارشناسان، با شرکت هیئت‌های مذاکره‌کننده ایران و ۱+۴ و در سطح معاونین کار خود را در گرند هتل وین از سر می‌گیرد.

ریاست هیئت ایرانی را در این جلسه، سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده خواهد داشت و ریاست جلسه نیز بر عهده  معاون دبیرکل سرویس خدمات خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در این جلسه که ساعت ١۵/٣٠ به وقت تهران برگزار می‌شود، در خصوص نحوه ادامه گفتگوها بحث و تصمیم‌گیری شود.

گفتنی است که دور تازه گفتگوها در وین از روز پنج‌شنبه آغاز شد و علاوه بر یک جلسه کمیسیون مشترک، گفتگوها در سطح کارشناسی در دو حوزه تحریم و مسائل هسته‌ای ادامه یافته است.

کد خبر 5190918 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید عباس عراقچی وین برجام مذاکرات هسته ای برجام مجلس شورای اسلامی سید عباس عراقچی نطنز محمد جواد ظریف صحن مجلس ایالات متحده امریکا حسن روحانی مذاکرات هسته ای ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 سعید خطیب زاده رژیم صهیونیستی حجت الاسلام حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی در ادامه گفت: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم. امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خاندوزی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: جلسه بسیار مفصلی با حضور روسای کمیسون اقتصادی و دیگر کمیسیون‌های مجلس برگزار شد تا همگرایی بین دو قوه در موضوع سیاسیت‌های ارزی صورت پذیرد.

وی در انتها تصریح کرد: انشالله امروز دومین جلسه همگرایی برای سیاست ارزی برگزار خواهد شد و تصمیمات آن برای شما تشریح می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع