Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@09:48:25 GMT

بازیگر سریال «پیکی بلایندرز» درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۴۴۶

«هلن مک کروری» بازیگر مطرح تئاتر و سینمای هالیوود بر اثر بیماری سرطان درگذشت. دیمین لوئیس بازیگر انگلیسی و همسر هلن مک‌کروری خبر درگذشت همسرش را در توییتر اعلام کرد.

خبرگزاری میزان - «هلن مک کروری» بازیگر مطرح تئاتر و سینمای هالیوود بر اثر بیماری سرطان درگذشت. دیمین لوئیس بازیگر انگلیسی و همسر هلن مک‌کروری خبر درگذشت همسرش را در توییتر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره نوشته است: با دلی شکسته اعلام می‌کنم که همسر زیبا و نیرومندم پس از مبارزه‌ای دلیرانه با بیماری در آرامش چشم از جهان فروبست. او همانطور مرد که زندگی کرده بود، بدون ترس.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

هلن مک کوری بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۴۷ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار هلن مک کوری می‌توان به بازیگری در سریال پیکی بلایندرز، فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه و فیلم هوگو اشاره کرد.

هلن مک کوری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۳ در ۲۶ سالگی در فیلم Uncovered به کارگردانی Jim McBride بازی کرده است. سه قسمت از مجموعه فیلم‌های «هری پاتر»، «ملکه» و «کنت مونت‌کریستو» از آثار سینمایی این بازیگر است.

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پیکی بلایندرز، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای هلن مک کوری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون کاترین رومانی، John Wood، Sinéad Cusack و Paudge Behan را تجربه کرد.

هلن مک کوری در سال ۱۳۹۲ دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم هلن مک کوری در این سال، بازیگری در سریال پیکی بلایندرز محسوب می‌شود.

هلن مک کوری سال ۱۳۹۲ در ۴۵ سالگی در سریال پیکی بلایندرز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

هلن مک کوری توانست با بازی در سریال پیکی بلایندرز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کیلین مورفی، پُل اندرسون بر تجارب او افزود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هلن مک کروری اخبار هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سریال پیکی بلایندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟

لودمیلا چریتا ایران را کشور نور توصیف کرد. ۵۰ سال پیش سریال سلیمان و ملکه سبا به کارگردانی پیر کرونلیک محصول مشترک ایران و آلمان و فرانسه با بازی بازیگران فرانسوی و ایرانی در شهر‌های جنوب ایران ساخته شد.

روزنامه اطلاعات ۲۸ فروردین ۱۳۵۳ گپ کوتاهی با لودمیلا چریتا بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا این سریال منتشر کرد.

از ایران بازیگرانی، چون بهروز به‌نژاد، ایرن زازایانس، ولی شیر‌اندامی و مری آپیک در این فیلم بازی کردند. خبر را بخوانید و عکس‌هایی از سریال سلیمان و ملکه سبا تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟