Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@02:22:40 GMT

ادامه روند گفت‌وگوهای کمیسیون مشترک برجام

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۴۴۹

کمیسیون مشترک برجام امروز با هدف بررسی روند و نتایج گفت‌وگو‌های فنی کارشناسان، با شرکت هیئت‌های مذاکره‌کننده ایران و ۱+۴ و در سطح معاونین کار خود را در گرند هتل وین از سر می‌گیرد.

خبرگزاری میزان - کمیسیون مشترک برجام امروز با هدف بررسی روند و نتایج گفت‌وگو‌های فنی کارشناسان، با شرکت هیئت‌های مذاکره‌کننده ایران و ۱+۴ و در سطح معاونین کار خود را در گرند هتل وین از سر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ریاست هیئت ایرانی را در این جلسه سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان بر عهده خواهد داشت و ریاست جلسه نیز بر عهده انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس خدمات خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.

قرار است در این جلسه که ساعت ١۵/٣٠ به وقت تهران برگزار می‌شود، در خصوص نحوه ادامه گفت‌وگو‌ها بحث و تصمیم‌گیری شود.

گفتنی است که دور تازه گفت‌وگو‌ها در وین از روز پنج‌شنبه آغاز شده و علاوه بر یک جلسه کمیسیون مشترک، گفت‌وگو‌ها در سطح کارشناسی در دو حوزه تحریم و مسائل هسته‌ای ادامه یافته است.

 

بیشتر بخوانید: دیدار نمایندگان ایران و تروئیکای اروپایی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون مشترک برجام عراقجی وین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیسیون مشترک برجام عراقجی وین کمیسیون مشترک برجام گفت وگو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان چه گذشت؟
  • دبیرخانه گفت‌وگوهای فرهنگی با روسیه و چین راه‌اندازی می‌شود
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز