Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:23:15 GMT

سهم ۱.۵ درصدی مازندران از درآمدهای عمومی کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۴۸۲

سهم ۱.۵ درصدی مازندران از درآمدهای عمومی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مفید غلامی راد پیش ازظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اظهار اینکه سال قبل شرایط سخت درآمدی را به دلیل شیوع کرونا و تحریم پشت سر گذاشتیم، افزود: همچنین دولت نتوانست به رقم فروش نفت پیش بینی شده در بودجه دست یابد.

وی با اظهار اینکه به رغم مشکلات درآمدهای مالیاتی محقق شده است، سهم استان را از درآمدهای عمومی کشور ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد ذکر کرد و گفت: بخش عمده فعالیت‌های عمومی مازندران که عمده درآمدها را تشکیل می‌دهد، از مالیات معاف است.

وی ادامه داد: سهم ما از دریافتی منابع عمومی و مالیاتی بالای چهار درصد است که رتبه ۱۴ را در کشور داریم.

سید اسماعیل هاشمی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی مازندران درباره درآمدهای عمومی استان رتبه ۱۳ را کسب کردیم، گفت: دو هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان درآمد کسب کردیم.

وی افزود: این درحالی که رتبه استان در بحث درآمدهای عمومی در سال ۹۸ رتبه ۲۸ بوده است.

کد خبر 5190917

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی شورای برنامه ریزی ساری ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اراک شهرستان کرج درآمدهای عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور مطالبه عمومی است

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار با بیان اهمیت اجرای طرح حجاب و عفاف در جامعه، افزود: اجرای طرح نور که توسط نیروهای پرتلاش امنیت اخلاقی در جامعه در حال اجراست ، یک مطالبه عمومی است که نیازمند توجه همه مسئولان در این مسئله است.

وی با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت اخلاقی در جامعه ادامه داد : توجه به امر عفاف وحجاب وصیانت از آن یعنی توجه به امنیت عاطفی کانون خانواده و امروز یکی از دغدغه های اصلی خانوادها برای همین مسئله است.

شریف تبار با اشاره به طرح نمادین زنجیزه انسانی در سواحل مازندران به پاس طرح عملیاتی وعده صادق سپاه پاسداران و همچنین طرح نور اشاره کرد و خاطر نشان کرد : حجاب و عفاف در هر جامعه ای به ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در جامعه کمک می کند و جامعه اسلامی باید در این مورد سرآمد باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به وجود برخی ناهنجاری های حوزه حجاب و عفاف اشاره و بیان داشت: گروه معدودی در جامعه اسلامی ایران از روی جهالت ، نا"آگاهی و یا با سازماندهی برخی عناصر خودفروخته به این فریضه مهم حمله کرده و به دنبال احیای مجدد فرهنگ بی بندو باری زمان پهلوی در جامعه تلاش می کنند ولی بدانند جامعه ایران اسلامی و ملت مومن و حتی برخی از بانوانی که حجاب کامل ندارند، در مقابل این جماعت قلیل کوتاه نمی آیند و همراهی نخواهند کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، منشا حجاب و عفاف را از صفات انسانی برشمرد و افزود: حجاب و عفاف نه فقط در دین مبین اسلام بلکه در همه ادیان الهی مورد تاکید است و حافظ امنیت روانی و اخلاقی و باعث ثبات خانواده ها است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896668

دیگر خبرها

  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولتی مشخص می‌شود
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت