Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: فعالیت سامانه الکترونیکی مربوط به درج فرآیند ثبت اطلاعات، گردش کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه‌ها و نظارت لازم در این خصوص از ابتدای اردیبهشت به مرحله اجرا می‌رسد.

"مهدی حسینی‌نژاد" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی درخواست‌های فعالان اقتصادی مرتبط با کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید باید از ابتدای اردیبهشت سال جاری از طریق سامانه پذیرش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین بررسی درخواست‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی نیز از راه فرایند کاری تعریف شده در سامانه مدیریت فرآیند وزارت صنعت، معدن و تجارت به آدرس www.hamahang.stsm.ir صورت می‌گیرد.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان با اشاره به لینک ثبت‌نام متقاضیان در سامانه https://tashil.stsm.ir گفت: فعالان اقتصادی از این روش امکان آشنایی با سامانه مذکور را دارند.
وی با بیان اینکه فعالان اقتصادی همچنین امکان ثبت درخواست خود برای طرح در کارگروه‌های استان کرمان را خواهند داشت، ادامه‌داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از ابتدای فعالیت خود در سال جدید تمرکز را بر تحقق شعار سال گذاشته تا در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، دولت و استان، اتفاق ویژه‌ای در حوزه تولید رقم بزنیم.
حسینی‌نژاد افزود: از ابتدای اردیبهشت دریافت درخواست متقاضیان برای طرح در کارگروه های استانی فقط از طریق سامانه الکترونیکی خواهد بود تا ضمن تسهیل در ارائه خدمات به فعالین اقتصادی، امکان نظارت بر اجرای مصوبات توسط دستگاه های اجرایی فراهم شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تسهیل و رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد

 مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: بارش باران از مناطق جنوبی استان آغاز شده است و به تدریج این سامانه بیشتر مناطق را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 
وی افزود:عمده بارش‌ها برای عصر سه شنبه تا صبح چهارشنبه در نیمه جنوبی استان است که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر، تگرگ، رعد و برق، جاری شدن رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست لذا از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری و از صعود به ارتفاعات اکیدا خود داری شود.

وی بیان کرد:همچنین طی این مدت وزش باد در بیشتر مناطق پیش بینی می‌شود.

سلاجقه تصریح کرد: برای روز پنج شنبه افزایش ابرو بارش پراکنده باران در ارتفاعات جنوب استان پیش بینی می‌شود.

 کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: با توجه به نوع بارش‌های پیش بینی شده در سطح استان خطر احتمال سرمازدگی برای محصولات دور از انتظار نیست لذا محصولات قابل برداشت، برداشت و زه کشی باغات برای خسارت سیلاب انجام شود. 

وی اظهار کرد : طی دوساعت گذشته ایستگاه میانده جیرفت با ۵ ونیم میلیمتر بارندگی بیشترین بارندگی را در مناطق جنوبی داشته همچنین هر چه شهر‌های جنوبی به سمت هرمزگان نزدیکتر باشند بارندگی بیشتری دارند.
 
سلاجقه گفت:منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
  • حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان بوشهر
  • اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم
  • درخواست "صدور کارت سوخت" تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود
  • ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر اجرا شد
  • درخواست صدور کارت سوخت تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود
  • کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ایجاد می‌شود