Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@15:35:05 GMT

طرح جزء خوانی قرآن کریم در همه مساجد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۶۴۷

طرح جزء خوانی قرآن کریم در همه مساجد اجرا می‌شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان هر روز طرح جزء خوانی قرآن کریم در همه مساجد شیروان اجرا می شود.

«حجت الاسلام محمود عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان هر روز طرح جزء خوانی قرآن کریم در همه مساجد شیروان با رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه عموم مردم و خواهران و برداران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: در این طرح مبارک روزی یک جزء قرآن تلاوت می شود که در سطح روستاها هم خود مردم برنامه ریزی های لازم را انجام می دهند و برنامه های مختلفی برای ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

 

 

حجت الاسلام عزیزی عنوان کرد: برپایی مراسم های معنوی مانند جزء خوانی قرآن کریم زمینه ساز ترویج و اشاعه فرهنگ ناب قرآنی در سطح جامعه است.

 

 

وی توضیح داد: انس با قرآن به واسطه گردهمایی نوجوان و جوانان زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و احیاء و بالندگی مسجد است که این مطلب با حضور پرشور فعالان کانون های مساجد دو چندان می شود.

 

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان ادامه داد: کمک های مومنانه و برگزاری نمازجماعت در تمام مساجد شهر برگزار می شود و خیرین اقدام به توزیع مواد غذایی در درب منازل می کنند که این اقلام شامل نان، غذا، برنج خام، گوشت، ماکاروانی، حبوبات و غیره است.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان قرآن کریم مساجد جزء خوانی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین روز از زندگی با آیه‌ها در شهر کرد

دریافت 162 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در ماه مبارک رمضان، می‌خواهیم ۳۰ آیه قرآن کریم را با هم بخوانیم، بفهمیم، حفظ کنیم و با آنها #زندگی کنیم.

هر روز ماه مبارک رمضان با ما همراه باشید با قرائت یک آیه از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان استان چهارمحال و بختیاری همراه با تدبر در آن آیه.

قاری روز شانزدهم محمد اسماعیلی و تدبر، حجت الاسلام والمسلمین سیدصادق خطیب بود.

برای پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها عدد "۵" را به سامانه پیامک ٣٠٠٠١٩٢۶ ارسال فرمائید.

کد خبر 6063817

دیگر خبرها

  • محفل جزء خوانی قرآن کریم در مشگین شهر
  • جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان
  • هفدهمین روز از زندگی با آیه‌ها
  • مراسم جمع خوانی قرآن کریم در جمع دوستداران کلام وحی در مهاباد
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • شانزدهمین روز از زندگی با آیه‌ها در شهر کرد
  • محفل جزء خوانی قرآن کریم در سرعین
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • مسابقه پیامکی پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌ شود
  • مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌