Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@06:26:07 GMT

آمار مجوزهای موسیقی در سال ۹۹ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۶۸۳

آمار مجوزهای موسیقی در سال ۹۹ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد، آمار آلبوم، تک آهنگ و اثر تصویری موسیقی که در سال ۱۳۹۹ از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار گرفته‌اند، اعلام شد.

در سال گذشته ۴ هزار و ۵۱۴ تک آهنگ، ۳۷۷ آلبوم موسیقی، ۳۵۷ اثر تصویری موسیقی (۳۵۰ نماهنگ و ۷ آلبوم تصویری) و ۸۳ کتاب گویا مجوز انتشار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۹۹ به طور میانگین، در هر روز، ۱۲ تک آهنگ از دفتر موسیقی مجوز انتشار گرفته و آمار مجوزهای تک آهنگ، آلبوم و اثر تصویری در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال پیش، افزایش داشته است.

در سال ۱۳۹۸، سه هزار و ۷۱ تک آهنگ، ۳۵۷ آلبوم، ۲۶۵ اثر تصویری موسیقی (۲۵۹ نماهنگ و ۶ آلبوم تصویری) و ۷۰ کتاب گویا از دفتر موسیقی مجوز انتشار گرفتند.

کد خبر 5190935 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: دفتر موسیقی وزارت ارشاد آلبوم موسیقی تک آهنگ نماهنگ سامانه صدور مجوزها شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی ماه رمضان ۱۴۰۰ سریال ایرانی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه فیلم سینمایی رادیو نمایش شبکه یک سیما آلبوم موسیقی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شبکه سلامت رادیو دفتر موسیقی مجوز انتشار اثر تصویری تک آهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام استان ها کمترین سهم از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟

تعداد مجوزهای کاغذی که به شناسه یکتا تبدیل شده تا روز ۲۸ فروردین به ۳۶۸ هزار و ۸۰۷ مجوز رسیده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بررسی های آماری نشان می دهد؛ در میان استان ها رتبه های برتر تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا متعلق به لرستان، گیلان، همدان و چهارمحال و بختیاری است که به ترتیب 30.4 درصد، 23 درصد، 17.4 درصد و 17 درصد از پروانه های صنفی معتبر را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.
اما در میان استان ها کمترین میزان تبدیل پروانه های صنفی کاغذی به شناسه یکتا در بوشهر، ایلام و گیلان انجام شده است.در این استان ها میزان تبدیل مجوزهای صنفی کاغذی به شناسه یکتا به ترتیب 6.3 درصد، 5.5 درصد و 4.8 درصد است.
از 25 اردیبهشت سال 1403 مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی دهند.اگر فعال اقتصادی هستید ولی شناسه یکتا ندارید یعنی اسم تان در qr.mojavez.ir نیست از mojavez.ir غیرحضوری و راحت شناسه یکتا بگیرید.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام استان ها کمترین سهم از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • کاغذبازی مجوزها در خط پایان
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • جزئیاتی از قیمت بلیت کنسرت‌ها در سال جدید
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین فرصت دریافت شناسه یکتا
  • کمتر از یک ماه دیگر مجوزهای کاغذی باطل می‌شوند