Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@06:34:44 GMT

اولین P-8 نروژی در خط تولید شرکت بوئینگ

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۶۸۷

اولین بدنه هواپیمای گشت دریایی P-8 سفارش داده شده توسط نروژ وارد تاسیسات شرکت بوئینگ برای تکمیل مراحل ساخت شد. نروژ 5 فروند از این هواپیما را به آمریکا سفارش داده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا هواپیمای پی 8 آمریکا نروژ گشت دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» همزمان با روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

در اولین نشست «بچه‌های ایران آینده» نوجوانانی که سال گذشته در جشنواره «قصه ایران آینده» شرکت کرده بودند گردهم می‌آیند و یکی از حکایت‌های گلستان سعدی را با ادبیات امروزی بازنویسی می‌کنند.

در پایان این نشست‌ها که از اول تا ششم اردیبهشت ماه در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود، نوجوانان آثار خود را می‌خوانند و به رأی شرکت‌کنندگان بهترین اثر انتخاب می‌شود و برای چاپ در فصلنامه «ایران آینده» به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود.

نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با هدف شناسایی، پرورش و شکوفایی نوجوانان مستعد در زمینه نویسندگی و گسترش فعالیت حلقه‌های نوجوانان فرهنگسراها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6084328 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • چرا اولین داروی آلزایمر فروش نرفت؟
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • گام بلند صنعت حمل و نقل در کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»