Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت ۱۹:۰۵ شب گذشته و در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آیت الله سعیدی بعد از تقاطع زرند، یکدستگاه سواری متواری به شدت با عابر پیاده‌ای که در حال عبور از عرض بزرگراه بوده برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از این حادثه متاسفانه عابر پیاده بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می‌کند.

مومنی افزود: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۱۸ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

سرهنگ موُمنی توصیه کرد: عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاه‌های عابر پیاده و یا از پل‌های هوایی عابر پیاده استفاده کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

وی گفت: در این خصوص کروکی تنظیم و اقدامات قضایی در خصوص شناسایی راننده و خودروی متواری با توجه به اظهارات شاهدین و اقدامات پلیسی صورت گرفته و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی پلیس راهور عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، هادی عیدی پور یکشنبه در این باره به ایرنا گفت: ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی‌ آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و آتش نشانان را به محل حادثه در نزدیکی پل فسا اعزام کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج شده و به تابلو شهری برخورد کرده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودرو ۴۰۵ در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، مصدومین و شخص فوت شده را با هماهنگی و همکاری عوامل اورژانس از خودرو خارج کردند و مصدومین برای انجام اقدامات لازم به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه ،قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان پلیس در حال بررسی است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895126

دیگر خبرها

  • ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)
  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!
  • بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت