Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دهمین دوره جشنواره فیلم و عکس امید بر اساس سیاست‌های وزارت علوم مبنی بر تقویت دیپلماسی علمی و فرهنگی و با موافقت معاون فرهنگی و اجتماعی، به صورت بین المللی برگزار می‌شود که این اقدام گام مهمی در راستای نشر مبانی فرهنگی جامعه دانشگاهی است.

بر اساس این گزارش، علاوه بر بخش آزاد، موضوعاتی از قبیل اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، زیست کرونایی، جهان علیه خشونت و افراطی‌گری و نیز تهران، پایتخت ایران به این دوره از جشنواره فیلم وعکس امید افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است، مهلت ارسال آثار تا ۱۲ خرداد ماه سال جاری است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، جشنواره امید طی روزهای ۲۵ لغایت ۲۸ تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.omidfestival.ir در جریان جزئیات آن قرار گیرند.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1093276 برچسب‌ها نمایشگاه عکس جشنواره دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری غلامرضا غفاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نمایشگاه عکس جشنواره دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری غلامرضا غفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علیرضا قزوه در نشست خبری نخستین جشنواره شعر نفس پاک گفت: این جشنواره یکی از کار‌های جدی ماست و اهمیت آن را به شاعران یادآوری می‌کنیم تا از این برنامه، کتابی هم به یادگار منتشر شود.

وی افزود: قرار است اشعار منتخب با ویراستاری محمدکاظم کاظمی در کتابی منتشر شود که از این کتاب همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره رونمایی خواهد شد.

موضوع اعتیاد و آگاهی بخشی خانواده‌ها عنوان جشنواره شعر نفس پاک شده است. جشنواره‌ای که در چهار محور اصلی اعتیاد و عواقب زیان بار آن، آگاهی بخشی، گفتمان سازی برای انتخاب سبک زندگی سالم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

برای این جشنواره از شاعران داخلی و فارسی زبان‌های کشور‌های منطقه دعوت شده تا اشعار خود را در مورد آسیب‌های اجتماعی اعتیاد ارائه کنند. برای حضور شاعران در این جشنواره و ماندگاری آثارشان پیشنهاد‌هایی مطرح شد.
همچنین برای کیفی سازی جشنواره شعر نفس پاک، بخش‌های دیگر هم به آن اضافه می‌شود. این جشنواره شعر، ۱۴ برگزیده با جوایز نقدی دارد و مراسم اختتامیه آن همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در هفته اول تیر برگزار خواهد شد.

انسیه بحری گزارش می‌دهد:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی