Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@11:20:59 GMT

پاسخ ظریف به هجمه‌های اخیر علیه او

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۷۶۱

پاسخ ظریف به هجمه‌های اخیر علیه او

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد جواد ظریف صبح روز شنبه در صفحه اینستاگرام با انتشار بیتی از اشعار «سیف فرغانی »   نوشت  :«بر تیر جورتان ز تحمل سپر کنیم / تا سختی کمان شما نیز بگذرد

پربیننده ترین جزییات نشست امروز کمیسیون مشترک برجام / لیست‌های رفع تحریم در حال آماده شدن است آمریکا تنها بخشی از تحریم‌های ایران را لغو می‌کند بایدن در برابر ایران کوتاه آمد و درمقابل چیزی بدست نیاورد نشست کشورهای عضو برجام بدون حضور ایران برگزار شد نخست وزیر کره جنوبی برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران هم در پاسخ به تجاوز اخیر اسرائیل موفق عمل کرد هم در جنگ روانی و رسانه‌ای

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، در یادداشت اسماعیل نجار آمده است : پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری‌اش در دمشق و همچنین تاکتیک‌های ایران در این زمینه منحصر به فرد و متمایز بود، ایران همچنین در جنگ روانی و رسانه‌ای هم با موفقیت عمل کرد.

رژیم صهیونیستی روزهای دشواری را پیش از دریافت سیلی ایران سپری کرد ،چرا که سران رژیم و شهرک‌نشینانش ساعت‌های طولانی برای پاسخ ایران انتظار کشیدند که این انتظار برای آنها بسیار دردآورتر از شوک موشک‌ها و پهپادهایی بود که به سمت آنها پرتاب شد.

فرماندهی سپاه پاسداران ایران موفق شد این ضربه را هوشمندانه وارد کند، این ضربه ترکیبی با انواع پهپادهایی با سرعت آرام، اعصاب و روح و روان صهیونیست‌ها را از هنگام پرتاب تا هنگام رسیدن به مناطق درگیری با دشمن به هم ریخت و موشک‌های بالستیک ویرانگرکه ویرانی و کشته و مجروح به جا گذاشت، هرچند که دشمن در این باره پنهان کاری کرد و به تلفات و ضربات وارده به خود اعتراف نکرد.

تهران قصد داشت در پس پاسخ موشکی خود، قواعد درگیری جدیدی را ترسیم کرده و از زیر لوای صبر راهبردی خود خارج شده و بلافاصله و به طور مستقیم به تجاوز دشمن به افسران و نیروهایش پاسخ دهد؛ اما برای اینکه این قواعد پایه‌ریزی و ترسیم شود، به زمان نیاز بود تا پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی داده شود. اگر تهران به هرگونه تجاوز پاسخ دهد، در تثبیت قواعد بازی موفق شده است، اما اگر پاسخ ندهد، قواعدی که ترسیم کرده از بین خواهد رفت؛ اما ایران به هر تجاوزی پاسخ خواهد داد.
 
ما به رهبران ایران اعتماد داریم
ما به آنچه رهبران ایران می‌گویند، اعتماد و ایمان داریم، سخنانشان قاطع است و به وعده‌هایشان عمل می‌کنند، آنچه این رژیم نامشروع انتظارش را می‌کشد، بسیار بیشتر از سطح انتظارات و پیش‌بینی سران و اندیشمندان این رژیم است.

سپاه پاسداران، توانمندی‌های موشکی و فناوری پیشرفته‌ای در اختیار دارد که در عملیات نظامی اخیرش علیه رژیم صهیونیستی بفقط بخش اندکی از این سلاح پیشرفته قدیمی را مورد استفاده قرار داد. ایران تمایلی به گسترش دایره آتش و درگیری ندارد؛ اما اگر این مسئله از سوی رژیم صهیونیستی بر آن تحمیل شود، از آن(توسعه درگیری) باکی نخواهد داشت به ویژه این که، اولین نبرد نظامی مستقیم از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا امروز میان این کشور و رژیم صهیونیستی رخ داده است.

آمریکایی‌ها نگران سرنوشت انتخابات آتی هستند
آمریکا که از گسترش دامنه درگیری و کشیده شدن به سمت جنگ فراگیر در منطقه وحشت دارد، تلاش می‌کند که از طریق تماس مستقیم با تل‌آویو و به طور غیر مستقیم با تهران از طریق میانجیگران، پیام‌هایی را ارسال کند و خواستار محدود بودن پاسخ شود، زیرا نگران سرنوشت انتخابات آتی آمریکا است که وضعیت شکننده‌ای دارد.

اسرائیل هم به نوبه خود تصمیم به پاسخ گرفته و در پیامی به تهران از طریق رسانه‌ها ادعا کرده که هدف از آن، آسیب زدن و تاکید بر این است که دست اسرائیل به هر نقطه‌ای که بخواهد می‌رسد. بدون اینکه هدف آن شعله‌ور کردن آتش جنگ یا گسترش دایره درگیری است، اما این موضوع ثمری برای ایران نخواهد داشت که شورای امنیت ملی آن به پاسخ ده برابری به هرگونه تجاوزی رای داده است.

اسرائیل هر چند موفق شد خسارت‌های خود را در بزرگترین عملیات سانسور رسانه‌ای مخفی کند؛ اما اظهارات برخی مقامات آمریکایی، دروغگویی و ریاکاری آنها را برملا کرد که بسیاری از این اظهارات افشاگرانه در رسانه‌های آمریکایی منتشر شد.
 
اما مزدوران اسرائیل در منطقه از جمله در لبنان، از پاسخ ایران به اسرائیل دچار حالت روانی و شوک عصبی و جنون‌آمیز شدند و پزشکان در حال درمان و آرام سازی آنها هستند.
 

دیگر خبرها

  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • ایران هم در پاسخ به تجاوز اخیر اسرائیل موفق عمل کرد هم در جنگ روانی و رسانه‌ای