Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@23:57:56 GMT

دومین روز حملات رژیم صهیونسیتی به غزه

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۷۷۸

دومین روز حملات رژیم صهیونسیتی به غزه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شبکه خبری المیادین گزارش داد هواپیمای جنگی رژیم صهیونسیتی بامداد امروز منطقه‌ای در غرب رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کرد.

در این باره خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد، هواپیماهای جنگی اسرائیلی دست کم هفت موشک به پایگاه "ابوعطایا" متعلق به گروه‌های مقاومت فلسطین در منطقه "تل السلطان" در غرب رفح شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هواپیماهای اسرائیلی پایگاه "بدر" متعلق به گروه‌های فلسطینی در جنوب غربی غزه و همچنین پایگاه "حشاشین" بین رفح و خان ​​یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

علاوه بر این رژیم صهیونیستی زمین‌های کشاورزی در شرق اردوگاه آوارگان فلسطینی "البریج" در نوار غزه را هدف قرار داد.

وزارت بهداشت غزه تاکنون گزارشی از تلفات این حملات اعلام نکرده است.

در همین حال منابع از درگیری جوانان فلسطینی با اشغالگران اسرائیلی در قدس اشغالی و زخمی شدن شش فلسطینی خبر دادند.
از سوی دیگر، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه جمعه در پیامی حملات اخیر رژیم صهیونسیتی به غزه را محکوم کرد.

وی گفت: حملات جنگنده‌های اسرائیلی به غزه، دلیل روشنی بر موضع اسرائیل در قبال مسلمانان است و در صورتی که این رژیم بر ادامه تجاوزات خود اصرار داشته باشد، نمی‌توان انتظار داشت که روابط دوجانبه ما به سطح مطلوب برسد. 

پربیننده ترین جزییات نشست امروز کمیسیون مشترک برجام / لیست‌های رفع تحریم در حال آماده شدن است آمریکا تنها بخشی از تحریم‌های ایران را لغو می‌کند بایدن در برابر ایران کوتاه آمد و درمقابل چیزی بدست نیاورد نشست کشورهای عضو برجام بدون حضور ایران برگزار شد نخست وزیر کره جنوبی برکنار شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی غزه برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

به گزارش المیادین، مناطق اطراف شهرک‌های «بیت لیف»، «عیتا الشعب»، «یارون»، «المحمودیه»، «العیشیه» و ارتفاعات «جبل ابو راشد» هدف حملات اشغالگران رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این حمله پس از آن رخ می‌دهد که حزب الله با موشک برکان به پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی حمله کرد.شامگاه دوشنبه حزب الله لبنان مناطقی از شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات سنگین موشکی و راکتی قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم اعلام کردند حدود ۳۵ راکت شلیک شده از طرف لبنان به عین زیتیم اصابت کرد.پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرده بودند حداقل ۲۰ راکت از جنوب لبنان به منطقه صفد در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که در آستانه عید فصح (پسح)، ۲۰ راکت به سوی صفد شلیک شد.

به دنبال این حمله، آژیر خطر در برخی از شهرک‌های منطقه الجلیل غربی از بیم نفوذ پهپاد‌های مقاومت به داخل سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد.شبکه ۱۴ تلویزیون این رژیم نیز از رهگیری و سقوط چند شی پرنده در شهر صفد پس از به صدا درآمدن آژیر خطر خبر داد.

شبکه المیادین نیز در خبری اعلام کرد یک فروند موشک شلیک شده به طرف شهر صفد در منطقه الجلیل علیا به یک هدف نظامی رژیم اشغالگر اصابت کرده است.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان نیز گزارش داد که حزب الله صحنه‌هایی از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد. این حمله با موشک «برکان» صورت گرفته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • رژیم اسرائیل، اعضای بدن شهدای فلسطینی را می‌دزدد
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • دومین پایگاه آمریکا در سوریه طی کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفت
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه