Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم والیبال جوانان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان از چهارم اردیبهشت آغاز می‌شود.

مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان از ۳۱ شهریور تا ۱۱ مهر به میزبانی ۲ کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود. پارسال مسابقات قهرمانی آسیا که انتخابی قهرمانی جهان نیز بود به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا برگزار نشد و تیم‌های حاضر در رقابت‌های جهانی بر اساس رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان ایران با اعلام اینکه اردوی گروه نخست بازیکنان از چهارم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: اسامی اعضای کادرفنی و سرپرستی و لیست نهایی اردونشینان این هفته اعلام می‌شود.

وی افزود: ۴۵ تا ۵۰ بازیکنی که در گذشته به تیم نوجوانان دعوت شده و برای این تیم بازی کرده بودند به همراه بازیکنانی که سابقه بازی در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور و لیگ برتر را دارند به اردو دعوت می‌شوند.

عطایی خاطرنشان کرد: مشکل بزرگ ما این است که مسابقات جوانان آسیا را نداشتیم و یک مرحله عقب هستیم. با این حساب و برای اینکه بتوانیم از تمام ظرفیت‌های والیبال ایران استفاده کنیم، ابتدا درگیر شناسایی بازیکنانی خواهد شد که کمتر دیده شده‌اند.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان را به ۲ گروه تقسیم می‌کنیم. اردوی گروه نخست از چهارم و اردوی گروه دوم از هفدهم اردیبهشت آغاز می‌شود. در پایان اردوی دوم که تقریبا روزهای پایانی اردیبهشت خواهد بود، به جمع ۲۰ تا ۲۲ بازیکن نهایی می‌رسیم و کار اصلی با بازیکنان نهایی شروع می‌شود. سعی خواهیم کرد برنامه اردوها را بر اساس ۱۲ بازیکنی که قرار است به مسابقات جهانی اعزام شوند، تنظیم کنیم.

عطایی درخصوص تعداد اردوهای داخلی و محل برگزاری اردو نیز گفت: حدود ۱۲ اردو در نظر داریم. محل اصلی برگزاری اردوها در تهران است. اما ممکن است برخی استان‌ها و یا باشگاه‌ها که شرایط مناسبی به لحاظ کیفیت زمین و رفاه بازیکنان دارند برای میزبانی از اردونشینان از ما دعوت کنند. احتمال دارد که برخی اردوها را در شهرهای دیگر برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: قبل از حضور در مسابقات قهرمانی جهان، چند اردوی تدارکاتی خارج از کشور خواهیم داشت. در حال حاضر نه مکان برگزاری اردوهای خارجی مشخص است و نه تیم‌هایی که قرار است با آن‌ها بازی تدارکاتی داشته باشیم اما در برنامه‌ریزی‌هایم ۵ تا ۱۰ بازی تدارکاتی در کشورهای اروپایی در نظر گرفته‌ام.

تیم والیبال زیر ۲۱ سال ایران در سال ۲۰۱۹ با هدایت عطایی به مقام قهرمانی جهان دست یافت. ایران یک بار هم در سال ۲۰۰۷ مدال برنز این مسابقات را به دست آورده بود./ فدراسیون والیبال

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اردیبهشت آغاز می شود قهرمانی جهان تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی

با توجه به اینکه حسن یزدانی قرار است از اول اردیبهشت تمرینات روی تشکش را آغاز کند، او از اردوی بعدی به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دارنده 9 نشان المپیک و جهانی بعد از آنکه رقابت‌های رسمی سال 2023 را با نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند، کتفش را جراحی کرد.

طبق چیزی که از قبل عنوان شده، او قرار است از اول اردیبهشت تمریناتش روی تشک را آغاز کند. به همین دلیل در بازگشت تیم اعزامی به مسابقات گزینشی قاره‌ای و استارت اردوی آزادکاران بعد از این رقابت‌ها، حسن یزدانی هم قرار است بار دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود.

زمان استارت اردوی بعدی تیم ملی آزاد نیز به نتایج مسابقات گزینشی بیشکک بستگی دارد که در صورت کسب سهمیه کامل، احتمالاً اردو کمی دیرتر آغاز می‌شود تا کشتی‌گیران استراحت بیشتری داشته باشند.

این کشتی‌گیر که چند سالی است لقب «پادشاه» را در مقابل لقب «جادوگر» دیوید تیلور، از اتحادیه جهانی گرفته است، در ماه‌های گذشته صرفاً یکی دو بار که برای پیگیری امور درمانی‌اش به تهران آمده بود، با حضور در کمپ تیم‌های ملی، با کادر فنی تیم ملی و اردونشینان دیدار کرد.

حسن یزدانی که سهمیه وزن 86 کیلوگرم المپیک را در مسابقات جهانی بلگراد به دست آورده است، در بازگشت به اردو، احتمالاً کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور را به‌عنوان رقیبی برای رسیدن به المپیک پیش رو دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • راهیابی بانوی کوراش کار قمی به اردوی تیم ملی
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان