Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، لیست برنامه‌های رادیو صدا و سیمای مرکز اراک در بیست و هشتم فروردین ماه ۱۴۰۰به این شرح است:

باصدای شبکه آفتاب صدای فرهنگ، صنعت، زندگی با ما همراه باشید.

پل‌های ارتباطی با صدای شبکه آفتاب سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۸۶۱، تلفن ۳۴۱۳۲۱۱۲

انتهای پیام/‌  ج

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه آفتاب صداوسیمای استان مرکزی رادیو و تلویزیون برنامه های رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش ویژه برنامه شب های قدر از حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، شبکه دو سیما در لیالی نورانی قدر ویژه برنامه های خود را از ساعت ۲۳ در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به صورت زنده تقدیم بینندگان این شبکه می‌کند.

در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان سخنرانی و برگزاری مراسم احیا توسط حجت الاسلام و المسلمین رفیعی و قرایت دعای جوشن کبیر با نوای عباس حیدرزاده روانه آنتن این شبکه می‌شود.

شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، شبکه دو سیما با سخنرانی و برگزاری مراسم احیا توسط آیت الله حسینی خراسانی و دعای جوشن کبیر با نوای حسن شالبافان میزبان مخاطبان خواهد بود.

در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، سخنرانی و برگزاری مراسم احیا توسط آیت‌الله میرباقری و قرایت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی سلحشور پخش خواهد شد.

ویژه برنامه لیالی قدر کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیماست که شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست سوم ماه رمضان ( ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین) به صورت زنده از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) ساعت ۲۳ به مدت ۳ ساعت روانه آنتن می‌شود.

کد خبر 6064030 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در شب قدر اعلام شد
  • پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین 
  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • ثبت ۱۹۸۳ تخلف سرعت در خراسان شمالی در ۸ فروردین
  • ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)
  • پخش ویژه برنامه شب های قدر از حرم حضرت معصومه (س)
  • اوقات شرعی هشتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • فیلم‌ های سینمایی نوروز ۱۴۰۳ + جدول فیلم‌ های امروز، چهارشنبه ۸ فروردین
  • اوقات شرعی هشتم فروردین در سمنان
  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال