Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:13:00 GMT

۲۷۷واحد صنفی متخلف کرونایی در مازندران پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۸۵۵

۲۷۷واحد صنفی متخلف کرونایی در مازندران پلمب شد

گروه استان‌ها ــ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای هفته گذشته، تعداد ۲۷۷واحد صنفی در استان مازندران پلمب شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساری؛به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، حسین‌قلی قوانلو اظهار داشت: این واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این مدت به بیش از 6 هزار واحد صنفی تذکر داده شده است، از تشکیل 432 پرونده تخلف در این بازه زمانی خبر داد و گفت: بازرسان این سازمان در هفته گذشته بیش از 1143 واحد نانوایی در سراسر استان را بازدید و بر نحوه عملکرد آنها بازرسی داشته‌اند.

43 واحد صنفی متخلف در استان البرز پلمب شد300واحد صنفی متخلف در اصفهان پلمب شد

قوانلو با تاکید مجدد در خصوص تعطیلی مشاغل به جز گروه یک در شهرهای با رنگ بندی قرمز گفت: اکثر متصدیان واحدهای صنفی در این مدت و علیرغم فشارهای اقتصادی که به آنها از ناحیه تعطیلی واحدهای کسب و کارشان بوجود آمده همکاری خوبی داشته و همواره در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار خوب عمل کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار مراتب را به تلفن 124 و یا به سامانه www.124.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/ 681/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: مطب یک پزشک در شهرستان کوهدشت به علت تخلفات پزشکی پلمب و فرد متخلف ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، علیرضا لطفی اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کوهدشت پرونده پزشک متخصص ارتوپدی برای دریافت وجه اضافی از بیماران در جمع به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی متهم را برای مرتبه دوم علاوه بر لغو پروانه به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارش تخلف دریافت وجه اضافی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 745526

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد