Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@14:03:14 GMT

ظریف امروز میزبان وزیر خارجه صربستان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۸۸۰

ظریف امروز میزبان وزیر خارجه صربستان

ظریف امروز میزبان وزیر خارجه صربستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر امور خارجه صربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود

مینو مداح  در خصوص عملکرد بانوان تکواندوی ایران در تورنمنت صربستان که با یک طلا و یک برنز همراه بود و شرایط آنان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: برای ناهید کیانی هدف المپیک بود، چراکه به ۲۰ امتیاز تورنمنت صربستان احتیاج داشت و خوشبختانه به آن رسید تا بتواند برای سیدبندی المپیک، جایگاهش را در رنکینگ جهانی به رتبه دو یا سه برساند.

وی افزود: برای سایر نفرات، هدف مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام بود که اواخر اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. هفت نفر را ثبت نام کردیم که روادید ملیکا میرحسینی نیامد و برای سایر نفرات نیز، شب قبل از وزن‌کشی، روادید از سوی میزبان صادر شد و در واقع شرایط سختی برای مسابقات صربستان داشتیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان با بیان اینکه توقع زیادی از شاگردانش در صربستان نداشت، تصریح کرد: در وزن ۴۶ کیلوگرم باید عملکرد معصومه رنجبر و سعیده نصیری و در وزن ۶۲ کیلوگرم، مبارزات ساغر مرادی و الهام حقیقی را بررسی می‌کردیم تا در هر وزن، یک نفر را برای قهرمانی آسیا انتخاب کنیم. به خواسته خود رسیدیم و هفته آینده هم ترکیب اعزامی به ویتنام را اعلام می‌کنیم.

وی گفت: مسابقات صربستان، آخرین تورنمنت ۲۰ امتیازی قبل از المپیک بود و با حضور قهرمانان مطرح جهان و المپیک، سطح فنی خوبی داشت. کیانی با طلای این مسابقات اکنون امتیازاتش با جید جونس تکواندوکار مطرح بریتانیایی برابر شده و باید ببینیم در رنکینگ جدید جهانی، ناهید در رتبه دوم قرار می‌گیرد یا در جایگاه سوم خواهد بود. او اکنون رتبه سه را دارد، اما می‌تواند به دو برسد.

مداح در پاسخ به این سئوال که آیا حضور ناهید کیانی در قهرمانی آسیا با توجه به نزدیک بودن المپیک پاریس نمی‌تواند خطراتی، چون آسیب دیدگی را درپی داشته باشد؟ توضیح داد: این مسابقات ۴۰ امتیازی است و باید ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده که المپیکی هستند در آن به میدان بروند، چون حریفان مطرح آنان نیز شرکت خواهند کرد. این ریسک را به جان می‌خریم، چون بچه‌ها باید در کورس مسابقات باشند و نمی‌خواهیم فقط آن‌ها را در اردو نگه داریم.

وی در خصوص اینکه بالا رفتن توقعات از کیانی و استرسی که به او وارد می‌شود امکان دارد وی را به سرنوشت دیگر قهرمانان تکواندو تبدیل کند که در المپیک به موفقیت نرسیدند، عنوان کرد: در این مدت سعی کردم ارتباط نزدیکی با کیانی داشته باشم و او را بهتر بشناسم. اکنون کاملا شرایط روحی او را می‌دانم و از چهره‌اش متوجه می‌شوم چه مشکلی دارد.

مداح تصریح کرد: بزرگترین اقدام ناهید این بود که از فضای مجازی بیرون آمد و ما در کادر فنی و همچنین مسئولان فدراسیون از وی حمایت کامل می‌کنیم. این دومین المپیک ناهید است و نسبت به دوره گذشته، پخته‌تر شده و همین مساله می‌تواند در کنار آرامش، موجب موفقیت وی شود.

وی خطاب به مسئولان و علاقه‌مندان به ورزش، گفت: از این بزرگواران می‌خواهم اجازه بدهند در مسیر خودمان حرکت کنیم. این که همه بخواهند به قهرمانان تذکر بدهند و صحبت کنند، چندان سودی ندارد و بار روانی را بیشتر می‌کند. مطمئن باشید خود ما بهتر می‌دانیم که چگونه ناهید و مبینا را آماده المپیک کنیم.

دیگر خبرها

  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • قطر: خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • سفر وزیر خارجه آلمان به سرزمین‌های اشغالی برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها
  • تل‌آویو: قبل از آنکه دیر شود، جلوی برنامه موشکی ایران باید گرفته شود
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • لیگ ملت‌ها: لیست اولین و شاید مهم‌ترین رقیب ایران