Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@18:05:54 GMT

کنایه سنگین پسر غلامپور به دانشگر!/عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۹۰۸

کنایه سنگین پسر غلامپور به دانشگر!/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا دانشگر همچنان اخراج است و در لیگ قهرمانان هم همراه استقلال نیست. او بعد از بازی استقلال و پیکان جملات تندی را خطاب به بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های این تیم گفت. مجیدی پس از آن تصمیم گرفت او را اخراج کند. فرشید اسماعیلی در بازی الاهلی عربستان بعد از گلزنی پیراهن دانشگر را مقابل دوربین گرفت تا به نوعی تصمیم مجیدی را زیر سوال ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پسر بهزاد غلامپور هم موضع گیری تندی علیه دانشگر می کند. او با انتشار عکسی از شادی مجیدی و پدرش نوشت: «اینکه بردهایتان باعث حرص خوردم خیلی ها میشود، ارزش دارد. همین که برد دربی تان هنوز چند نفر را اذیت می کند، ارزش دارد. همین که بردهایتان باعث می شود شخصیت واقعی آدم ها معلوم شود، یعنی ارزش دارد. همین که می فهمم آدم های اطرافم جلوی رویم از شدت ناراحتی می گویند انشالله استقلال ببازد و از الدحیل چند گل می خورد، یعنی کارت درست است آقا فرهاد. خدا را شکر باعث شدی شخصیت آدم ها معلوم بشود. همین که روی حرفت ایستادی و بازیکن سالاری نکردی، کافی است.»

252 252

کد خبر 1505707

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار

به گزارش ورزش سه، زوج دفاعی تیم سپاهان در دربی اصفهان عملکرد مطلوبی داشت و نگرانی‌هایی که بابت مصدومیت محمد دانشگر وجود داشت را تا حدود زیادی برطرف کرد تا کادرفنی سپاهان در مسابقات آینده به این دو بازیکن اعتماد کند.

سیاوش یزدانی و هادی محمدی در بازی با ذوب آهن در قلب خط دفاعی این تیم قرار گرفتند و فرصت خلق موقعیت به بازیکنان ذوب آهن ندادند و با یارگیری خوب و دفع توپ‌های اول فضای امنی را درون محوطه سپاهان ایجاد کردند.

ارسال‌های بازیکنان ذوب آهن هم با خروج های مناسب میرزازاد و پاکسازی محوطه جریمه توسط مدافعان سپاهان به خوبی انجام شد تا پلن B ذوبی ها هم راه به جایی نبرد و دروازه سپاهان از هر خطری دور بماند.

جدای نیلسون در نیم فصل اول، پیوستن محمد قربانی به لیگ روسیه و مصدومیت محمد دانشگر باعث شد تا این تیم علاوه بر اینکه ضعف دفاعی داشت با کمبود مهره در این پست هم رو به رو شود اما در بازی با ذوب آهن عملکرد خوب دو بازیکن با تجربه باعث شد تا سپاهانی ها امیدوار شوند و روی زوج خط دفاعی خود حساب ویژه ای باز کنند.

سپاهان در این هفته مقابل ملوان قرار خواهد گرفت و پس از برگزاری این دیدار سخت و دشوار آماده مصاف حساس و سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس می‌شود و دیدار با ملوان آزمونی جدی برای خط دفاعی سپاهان پیش از دیدار فینال‌گونه هفته بیست و پنجم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • کنایه سنگین عطاءالله مهاجرانی به آمریکا و فرانسه بعد از حمله سپاه به اسرائیل /بازهم به بایدن اطلاعات غلط دادند! 
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر