Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تیم منتخب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیاف نام چهار بازیکن از نمایندگان ایران به چشم می‌خورد.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم منتخب  هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا را اعلام که در این تیم نام سه استقلالی و یک فولادی به چشم می‌خورد.

بر همین اساس، محمد نادری در پست دفاع چپ، فرشید اسماعیلی در پست هافبک دفاعی، مهدی قایدی در پست وینگر چپ در این تیم حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لوسیانو پرییرا از تیم فولاد هم به عنوان مهاجم در تیم منتخب هفته حضور دارد.

در دیگر پست‌ها هم، دیراج سینگ دروازه‌بان گوا، طارق آرائوخو به  عنوان هافبک النصر، ادمینسون جونیور به عنوان هافبک الدحیل و دراگان سران به عنوان مهاجم پاختاکور حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال فولاد خوزستان تيم فوتبال تراكتور ليگ قهرمانان آسيا تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، بازیکن سابق استقلال که سومین فصل بازی در هوادار را تجربه می‌کند و بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار دارد، در هفته‌های گذشته عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

شجاعیان در سال جدید با آمادگی بالا در زمین حاضر می‌شود‌. این هافبک طراح در بازی با فولاد دبل کرد و مقابل گل گهر نیز تک گل پیروزی بخش هوادار را به ثمر رساند.

داریوش اگرچه در بازی با پیکان نتوانست گلی بزند اما پاس گل اول هوادار را به زیبایی هرچه تمام‌تر داد و زمینه ساز گل محسن سفیدچغایی در دقیقه ۲۱ شد.

داریوش شجاعیان در این هفته‌ها با این عملکرد به روند امتیاز گیری تیم مسعود شجاعی بسیار کمک کرده است.

دیگر خبرها

  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • 24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*