Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@08:57:19 GMT

ارتش مظهر اقتدارملی و مایه آرامش ملت است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۹۵۷

ارتش مظهر اقتدارملی و مایه آرامش ملت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، ارتش را مظهر اقتدارملی و مایه آرامش ملت دانستند و از اقدامات و خدمات نیروهای دلاور ارتش تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی و علی زینی وند به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، مظهر تجلیل از غیورمردانی است که در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و عزت و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش قهرمان با خودباوری، خوداتکایی و نوآوری، پشتوانه ای امین و مقتدر برای حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت ایران و ملتهای منطقه است.

ارتش علاوه بر ایفای رسالت بزرگ و ارزشمند خود، در مواقع حساس و ضروری، بویژه درحوادث طبیعی در خدمت و کنار مردم بوده و در کمک رسانی به آسیب دیدگان و جلب رضایت پروردگار، با همتی مضاعف وارد عرصه می شود.

رویکرد مردمی، اجتماعی و بنیه تاکتیکی و حرفه‌ای ارتش از افتخارات نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

ارتش با نیروها و  ساختار، دانش و تجهیزات  حرفه ای پشتیبان محکمی برای نظام بوده و رویکرد مردمی و اجتماعی ارتش در بحران‌های مختلف مشهود است.

 اینجانبان از خدمات فرماندهان و نیروهای ارتش در تامین امنیت استان، کمک به مقابله با ویروس کرونا، لایروبی رودخانه‌ها، کمکهای مومنانه و رویکردهای اجتماعی قدردانی می کنیم و  ۲۹ فروردین ماه را به خانواده معزز شهدا و جانبازان عزیز و حماسه آفرینان ارتش بویژه نیروهای ارتشی مستقر در استان کرمان تبریک می گوییم.

توفیق تمامی مدافعان حریم امن جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)  از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند

استاندار کرمان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران علی زینی وند استانداری کرمان حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان روز ارتش جمهوری اسلامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ارتش قهرمان جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد صبح پنج شنبه در نشست هم‌اندیشی با دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش آب‌پخش به میزبانی دهیاری روستای میاندشت، با اشاره به عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: عملیات وعده صادق دو پیام روشن برای دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی جهان داشت؛ یک مورد اینکه با توجه به هک شدن سامانه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی و عدم توانایی گنبد آهنین در مهار موشک‌های مافوق صوت سپاه، هیمنه سیستم دفاعی و اقتدار نظامی صهیونیست‌ها به رغم تبلیغات چند دهه اخیر در جهان شکسته شد.

وی ادامه داد: پیام دوم اینکه تمام جهان متوجه شد که اگر بنا به رویارویی نظامی همه جانبه جهان استکبار با ایران اسلامی باشد، هیچ کشوری در دنیا قادر به مهار موشک‌های بالستیک و هایپرسونیک نیروهای نظامی ایران نخواهد بود و در جنگ تمام عیار موشک‌های مافوق صوت ایران خاک هیچ کشور متخاصمی را در امان نخواهد گذاشت.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: اگرچه جبهه رسانه‌ای حامی صهیونیست‌ها تلاش کردند ۲ موضوع حک شدن سیستم دفاعی این رژیم و عدم توانایی آن در مهار تمامی موشک‌های مافوق صوت ایران را به حاشیه ببرند اما دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی جهان متوجه شدند که موشک‌های مافوق صوت ایران مانند موشک‌های کروز نیستند که کشوری بتواند آن‌ها را رهگیری و منهدم کند.

سلیمی مفرد در ادامه با اشاره به اهمیت عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در افزایش سرمایه اجتماعی نظام ابراز داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیاز به حفظ و افزایش سرمایه اجتماعی خود دارد و با توجه به اینکه بخش زیادی از منابع و امکانات کشور در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار دارد این نهادها نقش مهمی در ایجاد رضایت‌مندی اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام دارند.

رئیس شورای اداری بخش آب‌پخش اظهار داشت: شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای بخش آب‌پخش باید اهتمام ویژه‌ای در عمران و آبادی شهر و روستاهای این بخش داشته و با ارائه خدمات به مردم و اجرای باکیفیت و به موقع پروژه‌های عمرانی زمینه ایجاد رضایت‌مندی اجتماعی و افزایش امید در جامعه را فراهم کنند.

سرپرست بخشداری آب‌پخش در پایان با تقدیر از زحمات دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای میاندشت در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: در سال ۱۴۰۳ با نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر عملکرد دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات باکیفیت و اجرای پروژه‌های عمرانی بیشتر زمینه افزایش امید و رضایت‌مندی اجتماعی را در بین مردم بخش آب‌پخش ایجاد کنیم.

کد خبر 6081780

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • برگزاری رژه روز ارتش در کرمان + فیلم و تصویر
  • رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در سیستان و بلوچستان
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • ۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش
  • ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است
  • حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • انجام عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است