Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرخ شاهی، گفت: مردم کرمانشاه در انتخابات پیش روی باید از کاندیداهایی حمایت کنند که تازه نفس باشند و همسو با بیانیه گام دوم انقلاب، دارای ظرفیت استفاده از نخبگان جوان مدیر مومن باشند و با نگاه بلندمدت نسبت به آینده وارد عرصه رقابت شده باشند.

 

رضا فرخ شاهی دبیر استانی ستاد مردمی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: نمودار سازمانی، بیانیه چشم انداز، بیانیه مأموریت و‌ راهبردهای ستاد مردمی گام دوم انقلاب در دستیابی به تمدن نوین اسلامی تبیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل این نمودار سازمانی و اقدام علمی، فرهنگی و سیاسی را دستیابی به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمای امام عصر (عج) در استان کرمانشاه است که به عنوان دومین اقدام پس از آیین افتتاحیه پیشران های کلیدی گام دوم انقلاب رقم خورده است.


فرخ شاهی افزود: این حلقه های میانی تخصصی تصمیم ساز با حضور اساتید پژوهشگران، مدیران و کارکنان دولت و نخبگان جوان علمی، فرهنگی، هنری، دانشجویان، بازنشستگان،شرکت‌ها، موسسات و سایر اقشار مردم تشکیل شده اند.

 

دبیر استانی ستاد مردمی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه تصریح کرد: حلقه های میانی تخصصی ماموریت هایی شامل تحلیل وضعیت موجود و شناسایی مسایل کلیدی پیش روی استان کرمانشاه، شناخت حوزه مطالعاتی مرتبط با کمیسیون های تخصصی، انجام مطالعات میان رشته ای، کنترل عملیاتی سازمان ها، کمک به شناسایی مدیران متخصص، متعهد و با تجربه و سیاست گذاری‌ و برنامه ریزی دولت جوان  است.

 

وی گفت: در راستای شایسته گزینی و انتصاب مدیران باتجربه سایت دولت جوان در سطح ملی طراحی شده است که افراد توانمند جهت تصدی پستهای مدیریتی می‌توانند در این سایت ثبت نام کنندو  افراد پس از ثبت نام می‌توانند با گذراندن آزمون های شایستگی و‌ ارائه برنامه در جمع حلقه های میانی تخصصی تصمیم ساز به‌عنوان مدیران پیشنهادی از سوی  مردم ، به معاونت سرمایه انسانی رئیس جمهور و رسانه معرفی شوند.


 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: اولین انتخابات تبیین بیانیه گام دوم انقلاب جوانان استان کرمانشاه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تکلیف پنج حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد.

وی افزود: برای مشخص شدن نمایندگان ۲ کرسی دیگر نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسامی رقابت ۴ نامزد به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی روز جمعه، بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082515

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی