Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@07:55:47 GMT

۴۹۲ مهابادی بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۰۱۵

۴۹۲ مهابادی بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

آرش صالحیه رئیس تامین اجتماعی شعبه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: بیش از ۴۹۲ نفر از جمعیت این شهرستان زیر چتر حمایتی سازمان تامین اجتماعی است و بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

صالحیه افزود: هم اکنون ۴۷ درصد جمعیت این شهرستان معادل ۱۱۱ هزار و ۴۹۱ نفر زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی بوده و از مزایای مختلف آن استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین سه‌هزار و ۸۵۳ نفر شامل ۱۲.۱ درصد کل جمعیت بیمه شده اصلی این شهرستان تحت پوشش بیمه کارگران ساختمانی است.

این مقام مسئول اذعان کرد: مشمولان بیمه علاوه بر دفترچه درمانی، از مزایای مستمری، بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگی نیز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمه بیکاری مستمری بگیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر

حاتم شکری گفت: بیش از ۱۱۰ هزار نفر در این مدت حق بیمه خود را در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان تمدید کردند.

او گفت: ۹ هزار نفر در استان همدان از این صندوق مستمری بازنشستگی از کارافتادگی و فوت سرپرست خانواده، بصورت ماهیانه دریافت می‌کنند.

شکری گفت: ۵۲ کارگزاری در استان همدان به روستاییان وعشایر خدمات ارائه می دهند و تمام فرآیندهای بیمه‌ای به صورت الکترونیکی است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان با اشاره به اینکه دو سوم حق عضویت بیمه عشایر از سوی دولت پرداخت می شود گفت: حق بیمه سالیانه است، امکان نقل و انتقال سوابق وجود دارد و بیمه تکمیلی برای مستمری بگیران در نظر گرفته شده است.

شکری گفت: تمامی افراد بدون بیمه ۱۸ تا ۵۰ سال با عضویت در این صندوق می توانند از یارانه دولتی که برای اعضا در نظر گرفته می‌شود، برخوردار شوند.

او گفت: حق بیمه اختیاری با پرداخت یکساله برای استقبال بیشتر افراد در نظر گرفته شده است و در سال‌ گذشته بر مبنای درآمد خانوار روستایی ماهانه ۵۰۰ هزار ریال تا یک میلیون و ۳۳۰ هزار ریال پرداخت می‌کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: جامعه هدف این صندوق ساکنان روستا و مناطق عشایری، افراد ساکن در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و شاغلان فصلی، قالیبافان، زنبورداران و کشاورزان شهرهای با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر هستند.

شکری گفت: همچنین رانندگان برون شهری در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، زنان سرپرست خانوار بهزیستی، تمامی مشاغل وابسته به کشاورزی، کارکنان مراکز دامپزشکی، اعضا سازمان نظام مهندسی کشاورزی و شاغلان صنایع دستی در شهر و روستا و کارگران فصلی مشمول عضویت و استفاده از مزایای صندوق هستند.

او گفت: بازنشستگی، ازکارافتادگی، مستمری فوت به بازماندگان از مزایای اصلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر محسوب می شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند