Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا، صبح امروز (شنبه) در آلماتی قزاقستان آغاز شد و چهار کشتی گیر ایرانی در وزن های ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۷ توانستند در رویاروی با حریفان به نیمه نهایی راه یابند.

سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز و با برگزاری مسابقات  اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است و علیرصا سرلک، مرتصی قیاسی، علی سوادکوهی و علی شعبانی کشتی گیران کشورمان موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج پنج کشتی گیر ایرانی  تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل روزگلدی سیداف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید.

وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر صفر از سد محمد بیلال از پاکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سرلک در این مرحله مقابل یوتو تاکشیتا از ژاپن قرار می گیرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۲ کریم حوجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل علی بیک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه ۷ بر ۳به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

قیاسی در این مرحله به مصاف تاکوتو اوتوگورو قهرمان جهان از ژاپن می رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین حسینی دور دور اول با نتیجه ۳ بر یک مقابل کاران از هند مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر هندی در مرحله یک چهارم نهایی، حسینی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۹کیلوگرم علی سوادکوهی در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر از سد ریوکی یوشیدا از ژاپن گذشت

. وی در دور بعد مقابل سایاکبای یوسوپوف از قرقیزستان با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل گلیم جان یوزربایف از قزاقستان قرار می گیرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی شعبانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مین وون سئو از کره جنوبی با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف ساتیوارت کادیان از هند می رود./ فدراسیون کشتی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مرحله نیمه نهایی شد کشتی گیر بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در نمایشی عالی موفق شد برابر چلسی به پیروزی ۵-۰ برسد. توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و توانایی بیشتر کردن اختلاف را داشتند اما درنهایت بازی با همان پنج گل خاتمه یافت. آنها اکنون در صدر جدول با منچستر سیتی فاصله‌ای ۴ امتیازی دارند و باید منتظر باشند سیتیزن‌ها بازی‌های معوقه‌شان را برگزار کنند. میکل آرتتا پس از این برد پرگل در نشست خبری درباره بازی امشب صحبت کرد.

نظرتان در مورد بازی؟
یک نمایش بزرگ. من فکر می‌کنم که در مجموع و به‌صورت انفرادی در مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی بود و قرار بود ما را تحت فشار بگذارد عالی بودیم. ما واقعا خوب عمل کردیم. از نیمه اول خوب بودیم و با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم. امروز از نتیجه واقعا خوشحالم، روز خوبی برای هواداران ما نیز هست. خیلی خوشحالم.

پوچتینو و عملکرد چلسی؟
من او و تمام چیزهایی که تجربه کرده و در حال گذراندن است را درک می‌کنم. او کار فوق‌العاده‌ای در چلسی انجام می‌دهد. آنها مستحق پیروز شدن در تمام ۷ دیدار اخیرشان بوده‌اند.

عملکرد تیم؟
در نیمه اول کمی شلخته بودیم. مخصوصاً در هنگام مالکیت توپ و دفاع کردن. دو موقعیت بزرگ به آنها دادیم که دوست نداشتم. نیمه دوم بسیار بهتر و بانظم‌ بیشتری بازی کردیم.

خلق موقعیت‌های زیاد؟
بله فرصت‌های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. این یک نکته منفی در بازی امشب است. دوست داشتم مهاجمان بهتر از موقعیت‌ها استفاده کنند. به‌نظرم نتیجه می‌توانست متفاوت‌تر از نتیجه نهایی باشد.

دیگر خبرها

  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند