Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین دشتی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد است تا آنها بتوانند بی‌دغدغه و با آرامش خاطر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه با کمک و همت خیرین و نیکوکاران  ۱۱۰ سری جهیزیه مناسب برای نوعروسان تحت حمایت  این نهاد تهیه شد، اظهار کرد: جهیزیه اهدایی نیکوکاران شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون است که  در اختیار نوعروسان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۱۵۰ میلیون ریال است، بیان کرد: برای تهیه این جیهیزیه ها در مجموع ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزیه شده است.

وی اضافه کرد: به منظور حمایت از تولید داخل، تمامی لوازم اساسی اهدایی ساخت ایران است تا علاوه بر رفع مشکلات مددجویان، به رونق اقتصادی کشور نیز کمک شود.

او با بیان اینکه ترویج سنت‌های حسنه اسلامی و ازدواج آسان در جامعه از جمله اولویت‌های کمیته امداد است، ادامه داد: هم‌اکنون ۳۰۰ نوعروس تحت حمایت این نهاد در استان پشت نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه هستند تا راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از مردم و خیرین خواست، با کمک‌های خود این نهاد را در اجرای هرچه باشکوه‌تر طرح کوثر که با هدف تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمایت اجرا می‌شود، این نهاد را بیش از پیش یاری کنند.

دشتی افزود: برای برپایی زندگی ساده، موفق و پایدار نوعروسان و فرزندان ذکور خانوارهای تحت حمایت کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی قبل، حین و بعد از ازدواج برگزار می‌شود که این امر باعث کاهش طلاق در بین آنها شده به طوری که طلاق در بین آنها کمتر از یک درصد می‌باشد.

بیش از ۴۱ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

برچسب‌ها مستمری مددجویان جهیزیه عروسی استان اردبیل کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان جهیزیه عروسی استان اردبیل مستمری مددجویان جهیزیه عروسی استان اردبیل کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور کمیته امداد تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: چند واحد تولیدی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل راهی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علایی صبح چهارشنبه در جمع صنعتگران و واحدهای تولیدی در اردبیل اظهار داشت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی اردبیل با حمایت مالی از این واحدهای تولیدی درصدد حضور قدرتمند در بین تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان محسوب می شود تا در کنار معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

علایی اظهار داشت: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا با کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

وی این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی و توانمندی اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی