Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان در سفر کاری خود به شهرستان شوشتر ضمن بازدید از روند اجرایی طرح های مختلف این شهرستان و بررسی مشکلات آنها طرح آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در پایان بازدیدهای خود از پروژه ها و طرح های مختلف شهرستان شوشتر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز برای دومین مرتبه به طور رسمی و برای هشتمین مرتبه در مجموع مسایل شهرستان شوشتر را بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در نشست بررسی مشکلات شهرستان، تقسیم کاری برای پروژه های مختلف انجام شد و امروز بازدید میدانی از این پروژه ها داشتیم و تصمیم های خوبی اتخاذ شد. همچنین در آخرین مرحله از سفر امروز افتتاح مجموعه ایستگاه پمپاژ آب شهر شرافت شوشتر انجام شد.

استاندار خوزستان افزود: اولین طرحی که امروز بازدید شد، پل بند قیر بود که بر تسریع این پروژه اصرار و تاکید داشتیم و مدیرکل راه و شهرسازی جدول زمانی مشخصی را ترسیم کرد که امیدواریم بر اساس این زمانبندی کار انجام شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: طرح بعدی ایستگاه پمپاژ دیلم برای آبرسانی به ۱۸ روستا بود که قرار شد تخصیص آب و تجهیز این ایستگاه پمپاژ انجام شود گر چه این ایستگاه داردای مشکلاتی است و قرار شد برای سه چاه به صورت موقت مجوز داده شود و کار حفاری صورت گیرد که میزان آب را بالا ببرد، تا زمانی که مسایل پمپاژ بررسی و حل شود.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: بازدید نیز از ایستگاه برق ۱۳۲ کیلوولت میان آب شوشتر انجام شد که مدیرعامل برق منطقه‌ای قول تکمیل آن را تا پایان تیر ماه داده است.

او ادامه داد: موضوع بعدی طراحی و اجرای میدان سه راهی شلیلی توسط راهداری بود که مباحثی در این رابطه داشتیم و قرار شد طراحی در خصوص آن انجام و به ما برای تصمیم گیری ارایه شود.

استاندار خوزستان افزود: طرح بعدی بازگشایی و تکمیل خیابان شیخ جعفر در بافت تاریخی بود که قرار شد ظرف دو هفته کار کارشناسی آن انجام شود و راه و شهرسازی از محل واگذاری ۱۰ درصد سهم شهرداری کمک کند و با همکاری دفتر فنی، معاون عمرانی استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری جدول زمانی آن مشخص شود که این خیابان بازگشایی شود و تملک آن انجام شود.

مقام عالی دولت در استان اظهار کرد: همچنین طراحی و اجرای پل بالای آرامگاه شیخ شوشتری در دو قسمت توسط شهرداری و راه و شهرسازی مطرح و قرار شد این طراحی به ما ارایه شود که تصمیم گیری نهایی انجام شود.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: بازدید بعدی از آبشارهای ثبت جهانی شوشتر بود که تصمیم خوب و انقلابی در این رابطه گرفته شد و قرار شد پشت بندها را لایروبی کنند و جلوی بندها را هم خاکبرداری کنند که حدود ۳.۵ میلیارد تومن هزینه دارد و شروع کار آن قرار شد از نیمه اردیبهشت به مدت چهار ماه باشد.

استاندار خوزستان در پایان تصریح کرد: همچنین در خصوص زیرگذر شرافت بررسی صورت گرفت و مدیرکل راه و شهرسازی قول داد اسناد مناقصه آن را سریع تر منتشر شود که سریع تر انجام شود.

بازدید استاندار خوزستان از روند اجرایی پروژه های شهرستان شوشتر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهره برداری استاندار خوزستان برنا خوزستان شهرستان شوشتر سفر های شهرستانی استاندار خوزستان ایستگاه پمپاژ شهرستان شوشتر راه و شهرسازی انجام شود قرار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران از تعیین تکلیف یک هزار و ۵۴۴ چاه بدون پروانه پیش از سال ۱۳۸۵ و قریب به ۵۲۲۷ حلقه چاه حریمی کم عمق در استان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۷۶۷ چاه کشاورزی پارسال در استان برق‌دار و ۲۰۵ چاه غیرمجاز نیز مسدود شد.

سید محمد موسوی با بیان این‌که کاهش برداشت آب از منابع زیرزمینی و ساماندهی بهره‌برداری از چاه‌ها یکی از اولویت‌های مهم شرکت آب منطقه‌ای مازندران است، افزود: به منظور بهره‌برداری مناسب و ضابطه‌مند از چاه‌های کشاورزی در استان ۱۶۲ کنتور حجمی در چاه‌ها نصب شد.   او ادامه داد: یک‌هزار و ۲۳۷ مورد اصلاح پروانه چاه‌ها و همچنین ۱۱ هزار و ۶۴۹ مورد صدور مجوز سامانه «ساماب» به منظور انجام اقداماتی مانند تغییر نام، حفر، لایروبی، تغییر مکان و کف‌شکنی پارسال توسط شرکت آب منطقه‌ای مازندران انجام شد.    معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر لزوم رعایت الزامات بهره‌برداری ضابطه‌مند و بهینه کشاورزان از چاه‌ها، گفت: صدور مجوز برای چاه‌ها به منزله برداشت آب به هر میزان دلخواه نیست به همین منظور نیز پارسال به استناد آمار‌های ثبت شده با ۹۴ مشترک چاه مجاز برقدار بدمصرف و پرمصرف برخورد قانونی انجام شد.   موسوی افزود: جلوگیری از اضافه برداشت آب‌های زیرزمینی پارسال در ۲۳۹ چاه انجام شد که به برداشت ۷۰۰ هزار متر مکعب آب پایان داد   او گفت: با توجه به اهمیت دشت هراز در تولید برنج کشور یکی از اولویت‌های ما تعیین تکلیف پرونده‌های مربوط به متقاضیان برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی واقع در حوضه آبریز هراز بود که بیش از یک‌هزار پرونده طی کمتر از ۲ هفته با لحاظ ضوابط قانونی تعیین تکلیف شد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۶ تیم عملیاتی برای سیل سیستان‌وبلوچستان
  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • اعزام ۶ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان
  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند