Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تیم منتخب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیاف نام چهار بازیکن از نمایندگان ایران به چشم می‌خورد.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم منتخب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا را اعلام که در این تیم نام سه استقلالی و یک فولادی به چشم می‌خورد.

بر همین اساس، محمد نادری در پست دفاع چپ، فرشید اسماعیلی در پست هافبک دفاعی، مهدی قایدی در پست وینگر چپ در این تیم حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لوسیانو پرییرا از تیم فولاد هم به عنوان مهاجم در تیم منتخب هفته حضور دارد.

در دیگر پست‌ها هم، دیراج سینگ دروازه‌بان گوا، طارق آرائوخو به عنوان هافبک النصر، ادمینسون جونیور به عنوان هافبک الدحیل و دراگان سران به عنوان مهاجم پاختاکور حضور دارند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Gqm

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیم منتخب هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: مردم بار دیگر با حضور و مشارکت خود در انتخابات یازدهم اسفند ماه حماسه باشکوهی را رقم زدند که از حضور همه ملت ایران و به خصوص مردم شهرستان گناوه تقدیر می‌کنم.

امام جمعه گناوه ضمن تبریک به منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، برای وی در مسیر پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

وی با اشاره به شأن قانونگذاری و نظارتی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید با قانون گذاری مناسب، ریل گذاری خوبی را برای حرکت دولت به سوی پیشرفت و رفع موانع موجود انجام دهد.

وی یادآور شد: مردم ولی نعمت‌های انقلاب هستند و تلاش همه مسئولان باید در جهت گره گشایی از کار آنها باشد.

کد خبر 6078070

دیگر خبرها

  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • تصاویر منتخب حیات وحش در یک هفته
  • احتمال محرومیت دو استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • پیش‌بینی ویدال؛ بارسلونا با شکست بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان می‌شود / عکس