Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@19:38:16 GMT

شمارگان کتاب «شِش شاگردِ تازه» به ۲۱۵هزار نسخه رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۲۰۱

شمارگان کتاب «شِش شاگردِ تازه» به ۲۱۵هزار نسخه رسید

شمارگان کتاب «شِش شاگردِ تازه» به نویسندگی فرانتس براندنبرگ و ترجمه وحید نیکخواه‌آزاد در دهمین مرحله چاپ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ۲۱۵هزار نسخه رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بازسازی تصاویر کتاب «شش شاگرد تازه» که برای اولین بار در سال ۱۳۶۵ از سوی کانون منتشر شد را زنده‌یاد وجیه‌الله فردمقدم بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کتاب داستان شش بچه موش را پنج بخش روایت می‌کند که در اولین روز مدرسه، بابا موشه صبح زود آن‌ها را از خواب بیدار کرد. همه بیدار شدند، جز موشی که در رختخواب ماند و... و.


در مدرسه، موشی روی نیمکت اول نشست و نقاشی کرد. هر کاری که خانم موشه به شاگردها می‌گفت، موشی کار دیگری می‌کرد. اما وقتی به خانه برگشت، متوجه شد که او هم مثل دیگر موش‌ها هم ریاضی خوانده است، هم هنر، هم ورزش کرده است و هم...!


این کتاب ۵۶ صفحه‌ای که برگزیده شورای کتاب کودک نیز شده است مناسب کودکان ۷ سال به بالا (نوخوان) است.


کتاب «شِش شاگردِ تازه» با قطع رقعی در دهمین مرحله چاپ با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده تا شمارگان آن در مجموع به ۲۱۵هزار نسخه برسد.


علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با قیمت ۱۰هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور، فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir خریداری کنند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: ش ش شاگرد تازه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ش شاگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این نمایشگاه انواع ماشین آلات چاپ و نوآوری‌های این حوزه در این نمایشگاه ارائه می‌شود و علاقه‌مندان برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی toranjgroup.com مراجعه کنند.

در خبر دیگر این بسته، آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد که نقشه اولیه جانمایی بخش‌های مختلف از جمله ناشران داخلی و خارجی و نیز فعالیت‌های فرهنگی در اختیار برگزارکنندگان قرار گرفته است و به زودی عملیات انتقال تجهیزات برای چیدمان نمایشگاه به مصلی آغاز می‌شود.

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت امسال در مصلی امام خمینی برگزار می‌شود.

همچنین مجنتبی اخلاقی مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از انتشار بیش از صد عنوان کتاب در این مرکز اسناد و در یک سال گذشته خبر داد. کتاب‌هایی تحقیقی و پژوهشی که براساس اسناد واقعی این مرکز منتشر شده است.

این هفته فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی هم اعلام شد که دانشجویان تا ۱۵ اردیبهشت فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی www.isba.ir ارسال کنند و از آخرین اطلاعات شرکت در جشنواره مطلع شوند.

در بخش پرفروش‌های ورزشی این هفته، کتاب «من زلاتان هستم» برای دوازدهمین بار وارد بازار نشر شده است که این کتاب خودنوشت «زلاتان ابراهیموویچ» بهترین بازیکن تاریخ فوتبال سوئد و باشگاه‌های پاریسن ژرمن، منچستر یونایتد و آث میلان است.

کتاب «ظهور یک برنده» درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای «کریستیانو رونالدو» برنده توپ طلا و یکی از اسطوره‌های دنیای فوتبال که به چاپ دهم رسیده است، معرفی شد. این کتاب نوشته «مایکل پارت» و ترجمه ماشاله صفری در نشر گلگشت است.

انسیه بحری گزاری می‌دهد:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه