Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس مکانیک جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت گرایش طراحی جامدات، ساخت و تولید یا نقشه کشی صنعتی دارای حداقل مدرک کارشناسی مسلط به نقشه کشی صنعتی مسلط به نرم افزار Catia بخصوص محیط های Surface آشنا به فرآیندهای تولید و شناخت مواد آشنا به طراحی مکانیزم ها و جزییات قطعات حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط با طراحی، ساخت و نقشه کشی صنعتی حقوق و مزایا توافقی بیمه طراح صنعتی جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت مسلط به نرم افزارهای طراحی صنعتی از جمله Rhino مسلط به نرم افزار Catia دارای حداقل مدرک کارشناسی آشنا به فرایندهای تولید و شناخت مواد حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط با طراحی و ساخت حقوق و مزایا توافقی بیمه کارشناس برنامه ریزی جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت مسلط به مدیریت مدارک مهندسی DCC مسلط به نرم افزارهای office مسلط به نرم افزار primavera یا msproject دارای حداقل مدرک کارشناسی صنایع آشنا به فرایندهای مهندسی حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط با برنامه ریزی و مدیریت مدارک مهندسی حقوق و مزایا توافقی بیمه طراح گرافیست جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت مسلط به نرم افزارهای گرافیکی (photoshop ،corel draw،illustrator) حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط آشنا به طراحی صفحات وب حقوق و مزایا توافقی بیمه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: jobs.railpardaz@gmail.com آدرس: محدوده شرکت: جاده قدیم کرج (فتح) پربیننده ترین استخدام مهندس برق و الکتریک از تهران جهت کار در کرج استخدام تکنسین کنترل کیفیت و کارگر ساده در شرکت بهمن بروفیل در تهران استخدام انباردار با حقوق، بیمه و مزایا در تهران استخدام سرپرست فروش در زمینه صنایع غذایی (رشته شیمی و صنایع غذایی) در تهران استخدام حسابدار در یک شرکت در حوزه پخش لوازم خانگی در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط حقوق و مزایا توافقی بیمه تهران استخدام آقا نوع همکاری مسلط به نرم تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴

تین نیوز

رویداد چهار روزه هاکا مستر همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس در پارک فناوری پردیس برگزار می شود. در این رویداد با ارائه ۸ کارگاه آموزشی و ۴ پنل تخصصی در زمینه های مختلف، شرکت کنندگان با مفاهیم کلیدی و ابزارهای پیشرفته برای تبدیل ایده به واقعیت در زمانی کوتاه، آشنا می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس امسال شاهد برگزاری نخستین رویداد هاکا مستر است؛ رویدادی که با هدف یادگیری سریع برگزار می شود.

هاکا مستر فرصتی برای یادگیری سریع موضوعات کاربردی است. این برنامه به شرکت کنندگان کمک می کند تا مهارت های جدیدی را کسب کنند، دانش خود را گسترش دهند و برای چالش های دنیای واقعی آماده شوند.

ایجاد شبکه ای از نوآوران بر اهداف دیگر این رویداد است. این برنامه فرصتی برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا با دیگر نوآوران از سراسر کشور ارتباط برقرار کنند و از تجربیات و ایده های یکدیگر بیاموزند.

ارائه ابزارهای پیشرفته برای تبدیل ایده به واقعیت از دیگر اهداف مستر اینوتکس ۲۰۲۴ است. در این رویداد به شرکت کنندگان ابزارهای لازم برای تبدیل ایده های خود به واقعیت داده می شود. این ابزارها شامل مواردی مانند نرم افزار طراحی، پلتفرم های نمونه سازی و منابع مالی است.

در این رویداد کارگاه های مختلفی برگزار می شود. ایده پردازی، اعتبارسنجی و تحقیق بازار یکی از کارگاه هاست. در این کارگاه شرکت کندگان با تکنیک های خلاقانه ایده پردازی آشنا می شوند و یاد می گیرند که چگونه ایده های خود را پرورش داده و آنها را به طرح های عملی تبدیل کنند.

بیزینس مدل های برند از دیگر کارگاه های این رویداد است. در این کارگاه با انواع مدل های کسب و کار آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه مدل مناسب برای ایده تان را انتخاب کنید.

طراحیMVP افسانه ای کارگاه دیگری است که در این رویداد برگزار می شود. در این کارگاه با روش های سریع و کاربردی طراحی محصول و تجربه کاربری (UX/UI) آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه محصولاتی کاربر پسند خلق کنید.

بازاریابی برای ایده هایی که به دنیا نیامده اند، عنوان کارگاه دیگری از هاکا مستر است. در این کارگاه با تکنیک های جذب مشتری آشنا خواهید شد و یاد می گیرید که چگونه با استفاده از روش های خلاقانه و نوین، مشتریان را به ایده تان جذب کنید و ریسک استارتاپ خود را کاهش دهید.

پنل انتقال تجربه مدیران محصول و مارکتینگ نیز در این رویداد برگزار می شود. در این پنل، مدیران محصول و مارکتینگ شرکت های موفق تجارب و چالش های خود را با شما به اشتراک می گذارند و درس هایی ارزشمند از دنیای بازاریابی به شما می آموزند.

آشنایی با مهمترین روش های توسعه سریع برنامه نویسی سرور، پنل انتقال دانش و تجربه مدیران، فرصت ها و قواعد جذب سرمایه، هنر ارائه به داور و سرمایه گذاران، پنل انتقال تجربه مدیران نوآوری صنایع و سرمایه گذاران هم از دیگر برنامه های این رویداد است.

به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، شرکت کنندگان در این برنامه مهارت استفاده از ابزارهای نوآورانه را در تبدیل ایده های خود به واقعیت در زمانی کوتاه آموخته و به انتقال دانش و تجربه با یکدیگر می پردازند. همچنین محتوای آموزشی این برنامه با مشارکت اساتید و افراد صاحب نظر ضبط و منتشر شده و دراختیار دیگر علاقه مندان در شبکه نوآوری قرار می گیرد.

اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار، ۱۵۰ سرمایه گذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • ارگران مهاجر در کشورهای همسایه ایران چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • ابهام بر سر طراح چینی‌خانه/ آیا شیخ بهایی در اردبیل یادگاری دارد؟