Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام تیم تازه وارد لیگ قهرمانان آسیا ابهامات زیادی را ایجاد کرده است

نام نماینده ازبکستان در هر رسانه ای متفاوت نوشته شده است.

به گزارش طرفداری، نام نماينده جديد ازبكستان در سايتهای مختلف متفاوت نوشته می شود كه اين باعث گمراهی خوانندگان شده است.

واقعیت این است باشگاه ازبكستانی سال 2004 تاسيس شد. تيمی كه بيشتر به خاطر موفقيتهای فوتسال اش معروف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با سرمايه گذاری شركتی به فوتبال آمدند كه ترجمه نامش استخراج معادن و متالورژی اولمليق است. اولمليق تلفظ ازبک نام اين شهر است و البته آلماليق هم خوانده می شود.

به دليل اسپانسر بودن اين كمپانی نام باشگاه مخفف نام روسی اين شركت شد. آلماليكسكی گورنو متالورگيكسكی كمبينات كه حروف A و G و M و K حروف اول آن است. در سال 2008 آنها قید تیم داری در فوتبال را زدند و از اين سال تا 2017 نام باشگاه به اف كا اولمليق تغيير پيدا كرد.

آنها در سال 2017 بازگشتند تا در فوتبال دوباره سرمايه گذاری كنند و نام تيم هم دوباره به همان آ جی ام كای بلی تغيير پيدا كرد. با اين حال در ازبكستان به آن اوكمک (OKMK) يا اولمليق هم گفته می شود. برای ساده تر شدن كار در نوشتن و به خاطر استفاده از نام شهر در گزارش های ازبكستان، ما هم از نام اولمليق استفاده می كنيم.

اولملیق ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان، الغرافه قطر و استقلال تاجیکستان همگروه است. نماینده ازبک در اولین شب بازی ها مقابل الهلال دست به کار بزرگی زد و تیم نامدار سعودی را با نتیجه 2-2 متوقف کرد. در همین گروه استقلال تاجیکستان و الغرافه قطر هم بدون گل مساوی به بازی اول خود خاتمه دادند تا رقابت در این گروه، خلاف آنچه قبل از آغاز بازی ها تصور می شد، جذاب شود.

در پیش داوری ها، الهلال و الغرافه شانس های اصلی صعود از این گروه هستند.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان شماره 7 نادر دست نشان بایگانی می شود؛ نساجی مشکی می پوشد تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور سه استقلالی و یک فولادی هنک تن ‌کاته: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / برنامه ‌ریزی کنفدراسیون دیوانه ‌وار است کیه لینی: اگر رونالدو یک مشکل برای یوونتوس است، امیدوارم از این مشکلات زیاد داشته باشیم جادوی هری کین؛ آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران عصر جمعه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود.

آبی پوشان در حالی به مصاف حریف قزوینی خود خواهند رفت که شاگردان سعید دقیقی در این فصل به‌عنوان شگفتی‌ساز فوتبال ایران خود را چهره کرده‌اند اما فرم ایده‌آل استقلال در هفته‌های گذشته هم نویدبخش موفقیت احتمالی آبی‌هاست.

فرمی که یکی از دلایل آن، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ آبی‌ها بوده است. بازیکنی که در دو بازی آخر استقلال موفق شده دو پاس گل دقیق برای گوستاوو بلانکو ارسال کند تا این مهاجم آرژانتینی با ضربات سر خود گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر برساند.

جلالی که پیراهن تیم ملی را هم به دست آورده، خوش‌بین است با تداوم این روند برابر شمس آذر قزوین، یک گام دیگر در تحقق رویای هواداران استقلال برای قهرمانی در این لیگ قدم بردارد.

دیگر خبرها

  • شگفتی تحلیلگران از نوع پاسخ و حمله ایران به رژیم اسراییل
  • گروه۷: دارایی‌های روسیه تا زمان جبران خسارت اوکراین مسدود می‌ماند
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • حسام الدین آشنا: گشت را ارشاد کردند؟
  • نحوه پخت ۱۵۰ کیلو پاچه گاو و گوشت توسط دو آشپز ازبک (فیلم)
  • با بزرگ‌ترین شهر زیرزمینی جهان بیشتر آشنا شوید
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • ایتالیا از اسرائیل خواست تا عملیات نظامی خود در غزه را متوقف کند
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ این گروه بیشتر در معرض بیماری هستند
  • با مسیر ریلی تبریز آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه بیشتر آشنا شویم